می‌توانید دریاچه‌های فیروزه‌ای و مسیرهای کوهستانی خیره‌کننده را در این پارک نزدیک ونکوور ببینید

محلی‌های ونکوور برای یافتن بهترین مسیرهای پیاده‌روی در بریتیش کلمبیا، مجبور نیستند راه زیادی را بروند. تنها یک ساعت با ماشین دورتر از مرکز شهر، پارک استانی Garibaldi را خواهید دید که محل بیش از 90 کیلومتر مسیرهای حماسی، مناظر کوهستانی و آب های آبی خیره کننده است.

این پارک در تمام طول سال ماجراجویی‌هایی را ارائه می‌کند که در میان مردم محلی و گردشگران محبوب هستند: پیاده‌روی تا Panorama Ridge یا شنا در دریاچه پرجنب‌وجوش Garibaldi.

از آنجایی که بهار BC در شرف شکوفایی است، بازدید از اینجا می‌تواند بهترین راه برای بیدار شدن از خواب زمستانی باشد، فقط قبل از خروج از خانه به توصیه‌های آب و هوایی توجه کنید.

دریاچه‌های این پارک عمدتاً از یخچال‌های طبیعی تغذیه می‌شوند، به این معنی که هر زمان که بازدید کنید احتمالاً کمی سرد خواهند بود، اما چه کسی می‌تواند لذت غوطه‌ور شدن در آب سرد را انکار کند؟

فقط حتما یک حوله گرم، تمام وسایل پیاده روی مناسب با آب و هوا، کمی غذای پیک نیک و یک کتاب خوب همراه داشته باشید. این آخری ها ضروری نیستند، اما به شدت برای سرگرمی توصیه می شوند.

باید یک روز کامل را برای این گشت و گذار اختصاص دهید. مسیرها ممکن است کمی طول بکشد و احتمالاً وسوسه خواهید شد که زمانی را به حمام آفتاب یا جنگل بگذرانید.

متأسفانه، حیوان خانگی عاشق ماجراجویی شما باید در خانه بماند. فقط عکس هایی را که وقتی آنجا هستید گرفتید به آنها نشان دهید.

قیمت: رایگان برای استفاده روزانه
آدرس:  Brackendale, B.C.
چرا باید بروید: دریاچه های آبی کریستالی، 90 کیلومتر مسیرهای چالش برانگیز و مناظر شگفت انگیز را می توانید در این پارک در بریتیش کلمبیا پیدا کنید.

Call Now Button