6 ترفند که به من کمک کرد به عنوان یک مهاجر در کانادا زندگی جدیدی بسازم

به عنوان یک دانشجوی بین المللی که در سال 2016 وارد تورنتو شد، ساختن زندگی در کانادا کار آسانی نبود.

با این حال، از طریق آزمون و خطا، شش ترفند را کشف کردم که به من کمک کرد تا بر چالش های مهاجر جدید بودن غلبه کرده و در خانه جدیدم پیشرفت کنم.

برخی از این ترفندها به قدری واضح بودند که ای کاش زودتر آنها را اجرا می کردم، اما باز هم در سفر نهایی من به سمت اقامت دائم در کانادا به من کمک زیادی کردند.

تمام لباس های زمستانی خود را در کانادا بخرید

به عنوان یک مهاجر جدید در کانادا، زندگی در هوای سرد زمستان می تواند دلهره آور باشد. یکی از ترفندهایی که بسیار به من کمک کرد، خرید تمام لباس های زمستانی ام در کانادا بود.

بسیاری از مهاجران می توانند این اشتباه را مرتکب شوند که چکمه و کت از کشور خود بیاورند و من هم این کار را کردم! بیایید با آن روبرو شویم، این باعث صرفه جویی در پول می شود. اما اگر کشور شما یک کشور گرم است، وسایلی که در آنجا پیدا می کنید در آب و هوای سخت کانادا دوام نمی آورند.

در عوض، پیشنهاد می‌کنم روی وسایل گرم و باکیفیت زمستانی سرمایه‌گذاری کنید که برای مقاومت در برابر دمای سرد ساخته شده‌اند. همچنین نیازی به خرید لباس های گران قیمت با نام تجاری ندارید. می توانید لباس های زمستانی مقرون به صرفه را در مکان هایی مانند Walmart یا Winners پیدا کنید.

مراکز اجتماعی منابع رایگان زیادی ارائه می دهند

یکی دیگر از ترفند‌هایی که به من کمک کرد، استفاده از منابع رایگان موجود در شهر بود که نمی‌دانستم وجود دارند.

ده‌ها مرکز اجتماعی در سراسر تورنتو وجود دارد که کلاس‌های زبان و ورزش رایگان و همچنین گروه‌های حمایتی برای مهاجران ارائه می‌دهند. من در کلاس های بدمینتون و نقاشی رایگان شرکت کردم و حتی در چند کلاس به زبان فرانسه شرکت کردم. این به محله شما بستگی دارند، اما قطعاً ارزش بررسی را دارد.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، برای مواردی مانند حمل و نقل و رویدادهای فرهنگی نیز تخفیف وجود داشت. با استفاده از این منابع، توانستم مهارت های زبانی خود را بهبود بخشم، دوستان جدیدی پیدا کنم و در هزینه خود صرفه جویی کنم.

شما می توانید از طریق کار داوطلبانه دوستان زیادی پیدا کنید

تقریباً در هر باشگاه و سازمانی که می توانستم در دانشگاه به آن ها دست پیدا کنم، داوطلب شدم، از چیدن قوطی ها در بانک های مواد غذایی محلی تا جذب سخنرانان برای رویداد TEDx دانشگاهم. این به فرصت های زیادی برای من منجر شد تا با افراد جدید ملاقات کنم و در مورد بافت محلی شهر بیشتر بیاموزم.

من اصطلاحات عامیانه محلی و رستوران های جالب را در محله خود کشف کردم و حتی توصیه هایی برای موسیقی عالی را کشف کردم.

خرید در Costco باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود

وقتی نوبت به خرید مواد غذایی می رسد، من به شدت توصیه می کنم اولین خرید خود را در Costco انجام دهید. Costco یک انبار مبتنی بر عضویت است که اقلام عمده را با تخفیف زیاد ارائه می دهد.

این یک مکان عالی برای تهیه وسایل ضروری مانند کاغذ توالت، مواد شوینده لباسشویی و اقلام فاسد نشدنی است. علاوه بر این، Costco اغلب محصولاتی را از سرتاسر جهان ارائه می‌کند و پیدا کردن غذاهای کشور شما را آسان تر می‌کند.

شما می توانید مانند خانه غذا بخورید!

اگر برای غذاهای آشنا احساس دلتنگی می کنید، نگران نباشید! در تورنتو، خواربار فروشی های قومیتی همه جا هستند. هیچ ماده‌ای از خانه وجود نداشت که نتوانم اینجا پیدا کنم.

از سوپرمارکت های هندی و چینی گرفته تا بازارهای کره، خاورمیانه و کارائیب، می توانید انواع غذاها را از سراسر جهان پیدا کنید. این خواربارفروشی ها راهی عالی برای یافتن مواد لازم برای دستور العمل های مورد علاقه شما و احساس ارتباط بیشتر با فرهنگ خود هستند.

مسکن همه چیز در مورد شانس و زمان است

وقتی برای اولین بار وارد تورنتو شدم، به سرعت متوجه شدم که یافتن مسکن مقرون به صرفه می تواند یک چالش باشد. من پول زیادی برای اجاره نداشتم، بنابراین باید خلاقیت به خرج می دادم.

یکی از مهم ترین درس هایی که آموختم این بود که مسکن در تورنتو به شانس و زمان بستگی دارد. هنگامی که به دنبال مکانی برای زندگی هستید، مهم است که زود شروع کنید و پایدار باشید. هر روز ساعت‌ها را صرف بررسی آگهی‌های آنلاین و ارسال ایمیل برای صاحبخانه‌ها می‌کردم. حتی در آن زمان، هنوز پیدا کردن مکانی که بودجه و نیازهای من را برآورده کند، دشوار بود.

با این حال، من همچنین متوجه شدم، شانس نقش مهمی در یافتن مسکن در تورنتو دارد. گاهی اوقات، آپارتمان عالی در زمان مناسب در دسترس قرار می‌گیرد و من به اندازه کافی خوش شانس هستم که اولین کسی باشم که درخواست می دهم.

در مواقع دیگر، اجاره‌کنندگان دیگر از من پیشی می‌گرفتند یا مکانی را از دست می‌دادم، زیرا نمی‌توانستم فوراً به آنجا نقل مکان کنم. ممکن است ناامید کننده باشد، اما صبور بودن و پشتکار داشتن واقعا کمک کرد.

Call Now Button