من به مدت 4 سال در انتاریو زندگی کردم و در اینجا مقایسه آن با BC آمده است

افراد زیادی از انتاریو به بریتیش کلمبیا نقل مکان می کنند، اما من احساس می کنم خیلی ها نمی دانند که زندگی در دو استان کانادا چقدر متفاوت است.
من از ساحل شرقی یک سال پیش به B.C نقل مکان کردم و در سراسر اتاوا زندگی کرده ام. اکنون در بریتیش کلمبیا زندگی می کنم، و می توانم آن دو را مقایسه کنم.
اگر قصد دارید به زودی به این مکان نقل مکان کنید، همه چیزهایی که در B.C متفاوت است را یادداشت برداری کنید.

توان مالی
اگر می خواهید پول پس انداز کنید، به B.C نقل مکان نکنید! مسکن بسیار گران تر از بسیاری از مکان های انتاریو است. حتی تورنتو در مقایسه با ونکوور مکان ارزان تری برای خرید خانه است.

انتاریو خیلی کسل کننده تر است
من از گفتن آن متنفرم، اما در بریتیش کلمبیا کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. پیاده‌روی‌های خیره‌کننده و فعالیت‌های در فضای باز در دسترس‌تر هستند و در تابستان، می‌توانید در مکان‌های خیره‌کننده کمپینگ کنید.
در مقایسه، انتاریو را کمی خسته کننده دیدم.

مکان های تعطیلات متفاوت است
در حالی که مکان های تعطیلات بریتیش کلمبیا لس آنجلس و هاوایی است، شرق کانادا به نقاطی مانند فلوریدا نزدیک تر است. بستگی به این دارد که دوست دارید کجا بروید، اما دور بودن از غرب، رسیدن به برخی از مکان‌هایی را که قبلاً به آن‌ها عادت داشتیم را، سخت‌تر می‌کند!

شما در انتاریو اقیانوس را نمی بینید
بدترین قسمت زندگی در انتاریو این بود که اقیانوس وجود نداشت. در حالی که دریاچه ها در تابستان می توانند سرگرم کننده باشند، هیچ چیز مانند بودن در آب شور نیست. من عاشق کایاک سواری در دریا، موج سواری و شنا در ماه های تابستان هستم.

هوا بسیار متفاوت است
یکی از مزایای زندگی ونکوور کمبود برف در زمستان است. زمستان‌های اتاوا مملو از برف و سرمای خشک و استخوان‌ سوز بود، در حالی که BC سرمای ملایم تر و مرطوب تری دارد.
در حالی که پاییز در BC پر از باران است، ما قبلاً در انتاریو در ماه سپتامبر هشدارهای گردباد داشتیم.

Call Now Button