50 راننده در Burnaby به خاطر خودروها و کامیون های پوشیده از برف متوقف شدند

رانندگانی که فکر می‌کردند با پاک نکردن همه برف‌ها از روی وسایل نقلیه خود در وقت صرفه‌جویی می‌کنند، در نزدیکی مرز Burnaby-Coquitlam با یک غافلگیری ناخوشایند مواجه شدند.
پس از طوفان برفی روز یکشنبه، پلیس ها در نزدیکی خیابان Como Lake و Clarke Road در انتظار رژه اجتناب‌ناپذیر رانندگانی بود که وقت نکرده بودند برف را از ماشین‌ها و کامیون‌های خود به طور کامل تمیز کنند.
Const. Kevin Connolly از واحد ترافیک گفت، ما به دنبال وسایل نقلیه ای بودیم که هنوز با برف پوشیده بودند.
وی گفت، در یک بازه زمانی دو ساعته بین ساعته 6 تا 8 صبح، ماموران حدود 50 خودرو را متوقف کردند.
به گفته Connolly، افسران خطرات پوشیده شدن چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و چراغ‌های علامت‌دهنده با برف و اینکه برف مانع دید رانندگان می‌شود یا به صورت تکه‌تکه‌ای پشت سرشان فرو می‌ریزد، و دید دیگر رانندگان را کور می کند، به رانندگان توضیح دادند.
او گفت: سپس به آنها در پاکسازی خودروهایشان کمک کردیم. ما برس های اضافی همراه خود داشتیم. چیزی که متوجه شدیم این بود که اکثر رانندگانی که متوقف کردیم برس نداشتند. ما یک برس به آنها دادیم و با هم ماشین یا کامیون را تمیز ‌کردیم.
به گفته Connolly، افرادی که به درستی برف را از روی وسایل نقلیه خود پاک نمی کنند، ممکن است با جریمه روبرو شوند، اما اکثر رانندگانی که صبح روز دوشنبه متوقف شدند، با یک هشدار به راه خود ادامه دادند.
با وجود برف بیشتر در این هفته، او از رانندگان محلی خواست تا زمانی که وسایل نقلیه خود را گرم می کنند، زمان بگذارند و وسایل نقلیه خود را از برف پاک کنند.

Call Now Button