BC Ferries مسیرهای موقتی را برای تعطیلات اضافه کرد

BC Ferries پیش‌بینی می‌کند صدها هزار مسافر در فصل تعطیلات با آنها سفر کنند، و آنها در حال اضافه کردن کشتی‌های موقت هستند تا افراد بیشتری را در خود جای دهند.

طبق بیانیه مطبوعاتی BC Ferries، خط کشتی انتظار دارد تا طی چند هفته آینده بیش از 680000 مسافر همراه با 270000 وسیله نقلیه را جابجا کند، بنابراین بیش از 150 کشتی اضافه خواهد شد.

BC Ferries تا 2 ژانویه، 110 کشتی اضافی بین ونکوور (Tsawwassen) و Victoria (Swartz Bay)، 35 کشتی اضافی بین Vancouver (Horseshoe Bay) و Nanaimo (Departure Bay) و همچنین شش سفر دریایی اضافی بین Vancouver (Horseshoe Bay) و the Sunshine Coast (Langdale) اضافه خواهد کرد.

با توجه به زمان شلوغی که در پیش است، BC Ferries همچنین چند سفر دریایی اضافی بین Tsawwassen و the Southern Gulf Islands اضافه خواهد کرد.

با این حال، به دلیل تقاضای کم در آن تاریخ‌های خاص مثل روز سال نو، تعداد سفرهای دریایی کاهش می‌یابد.

برای جلوگیری از هر گونه ناامیدی غیر ضروری در سفر، خط کشتی محلی چند نکته را به اشتراک گذاشته که باید هنگام سفر با آنها در این فصل تعطیلات به خاطر بسپارید.

BC Ferries پیشنهاد می‌کند از قبل سفرهای دریایی را رزرو کنید، زودتر برسید، انتظار داشته باشید که در زمان‌های شلوغ منتظر بمانید، استفاده از حمل‌ونقل عمومی، برنامه‌ریزی وضعیت پارکینگ در صورت استفاده از خودرو شخصی، آمادگی برای شرایط زمستانی و وضعیت مسیر را در نظر داشته باشید.

Call Now Button