بانک اطلاعات حقوق بخش دولتیBC: ببینید کارمندان دولت چقدر درآمد دارند

Vancouver Sun اسامی و حقوق نزدیک به 125000 کارگری را که سالانه بیش از 75000 دلار درآمد دارند در حدود 100 آژانس بخش دولتی در بریتیش کلمبیا جمع آوری کرده و همه آنها را در پایگاه داده حقوق بخش عمومی قابل جستجو قرار داده است.

این کارمندان برای دولت استانی، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و کالج‌ها، مناطق مدارس، مقامات بهداشتی، شرکت‌های Crown ، برخی ادارات پلیس و سایر آژانس‌هایی کار می‌کنند که پ حقوق و دستمزد آنها از پول مالیات‌دهندگان تامین می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از پایگاه داده، در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از پایگاه داده حقوق بخش عمومی

THE BASICS: دو فیلد جستجو وجود دارد، یکی برای فیلتر کردن بر اساس آژانس و یک کادر جستجو که برای همه ی فیلدهای این پایگاه داده کار می کند.

AGENCY: قسمت نمایندگی دارای عملکرد کامل خودکار است. بنابراین، برای مثال، اگر «شهر» را تایپ کنید، همه گزینه‌های موجود را به شما ارائه می‌دهد. نام کامل آژانس و نه مخفف آن را جستجو کنید.

NAME: ابتدا بر اساس نام خانوادگی جستجو کنید. اگر با نام کوچک نیز جستجو می‌کنید، توجه داشته باشید بسیاری از سازمان‌ها کارکنان را فقط با نام خانوادگی و حرف اول اسم فهرست می‌کنند.

عنوان: از عنوان کسی مطمئن نیستید؟ می‌توانید با کلمه جزئی مانند «تکنولوژی» جستجو کنید، که همه عناوین از جمله «تکنسین» و «تکنولوژی» را نشان می‌دهد.

ADDITIONAL DETAILS: کلیک کردن روی نماد مثبت در هر ردیف، ردیف را برای نمایش جزئیات بیشتر باز می کند.

REMUNERATION BY POSITION: می خواهید بدانید که همه افراد در یک زمینه خاص در B.C. چقدر به دست آورده اند؟ به عنوان مثال، عنوان “معلم” را جستجو کنید. آیا می خواهید بدانید کدام معلمان بیش از 100000 دلار درآمد دارند؟ عنوان یا موقعیت شغلی را جستجو کنید، سپس با کلیک کردن روی سرصفحه «درآمدها» آن را مرتب کنید.

SECTOR: کنجکاو هستید که همه کارکنان یک بخش مثلا شرکت های Crown چه درآمدی دارند، در این بخش جستجو کنید.

ORDER: هر فیلد را می توان با کلیک بر روی فیلد سرصفحه (به عنوان مثال ” AGENCY”) از بالاترین به پایین ترین یا بالعکس مرتب کرد.

SKIP AHEAD : دکمه های قبلی/بعدی در پایین جدول به شما این امکان را می دهد که صفحات را رد کنید تا به نام شخصی که جستجو می کنید نزدیک شوید.

GET THE DATA: داده هایی که پایگاه داده را تامین می کند را می توان از اینجا دانلود کرد.

خوانندگان باید توجه کنند، این تجزیه و تحلیل بر اساس داده های اشتغال از سال 2020 یا سال مالی 2020/21 بسته به اینکه آژانس چگونه امور مالی خود را ردیابی می کند، انجام شده است. اگر فردی در سال 2021 بازنشسته شده یا شغل خود را جابجا کرده، ممکن است برخی از نام‌ها و موقعیت‌های موجود در پایگاه داده قدیمی باشند، اما این تجزیه و تحلیل تصویری فوری از پرداخت‌های بخش دولتی در استان ما ارائه می‌کند.

اطلاعات حقوق شامل حقوق پایه، اضافه کاری، پرداختی مرخصی و اخراج می شود.

روزنامه‌نگار داده ما، Nathan Griffiths، ماه‌ها به جمع‌آوری و سازماندهی اطلاعات از ده‌ها منبع، از جمله وزارتخانه‌های استانی، دولت‌های محلی، شرکت‌های Crown، مناطق مدارس، مقامات بهداشتی و غیره پرداخت تا این پایگاه داده را ایجاد کند. Griffiths و خبرنگار Lori Culbert سپس داده ها را تجزیه و تحلیل کردند و تحقیقات بیشتری انجام دادند. و این نوع روزنامه نگاری به لطف حمایت مشترکان ما امکان پذیر است.

Call Now Button