در پی طوفان های برفی، 2500 چمدان در YVR تحویل داده نشده اند

نزدیک به 2500 چمدان تحویل داده نشده، در پشت یک محوطه جدید ساخته شده در طبقه دوم فرودگاه ونکوور قرار دارند.

از آنجایی که اقدامات فوری کمی برای اطمینان از امنیت چمدان ها در میان طوفان های برفی هفته گذشته انجام شد، برخی از مسافران نگران هستند وسایل آنها به سرقت رفته باشد.

چمدان Tanczos که انسولین دختر 14 ساله اش و دستگاه آپنه خواب شوهرش را در خود جای داده بود، پیدا نشد. این زن 49 ساله، که متصدی چمدان به او گفت محل نگهداری چمدان های خانواده اش نامعلوم است، گفت، این یک هرج و مرج کامل بود. من شاهد گریه پدر و مادری بودم که می گفتند بچه هایشان لباس ندارند.

Tanczos چند بار در طول تعطیلاتش به فرودگاه رفت تا بلاخره چمدان هایش را پیدا کرد، او نگران مسافران دیگری است که هنوز به دنبال چمدان های خود هستند.

Alyssa Smith سخنگوی YVR گفت، فرودگاه در 22 دسامبر دیوارهای موقتی ایجاد کرد تا فضای ذخیره سازی را به خطوط هوایی ارائه دهد، آنها وظیفه مراقبت از چمدان های هر یک از پروازهایشان را بر عهده دارند.

مسافرانی که به دنبال بازیابی چمدان خود هستند، باید قبل از ورود به محوطه نگهداری چمدان ها هویت خود را به کارکنان خطوط هوایی اعلام کنند.

Smith گفت: ما به مسافران در این شرایط پیشنهاد می‌کنیم با شرکت هواپیمایی خود هماهنگ کنند شرکت هواپیمایی جزئیاتی را در مورد اینکه چه زمانی و کجا می توانند چمدان های خود را از فرودگاه تحویل بگیرند ارائه می دهد یا ترتیبی می دهد که چمدان ها برای شما ارسال شوند.

Call Now Button