طولانی ترین مسیر اسکیت جهان در BC، شبیه سرزمین عجایب زمستانی است

طولانی‌ترین مسیر اسکیت جهان در بریتیش کلمبیا واقع شده و همه چیز به طور جدی جادویی به نظر می رسد.

این مسیر منحصر به فرد برای اسکیت در Invermere, B.C ، در دریاچه Windermere به نام Whiteway شناخته شده و 34 کیلومتر در سراسر دریاچه ادامه دارد.

در داخل این مسیر یخی هیولا، می توانید مسیرهای مختلفی را برای اسکی کلاسیک کراس کانتری و اسکیت اسکی، به علاوه یک مسیر پاکسازی شده برای اسکیت روی یخ پیدا کنید.

یک مکان عالی برای شروع مسیر Whiteway این است که از ساحل Kinsmen شروع کنید. اما دو نقطه شروع دیگر نیز یکی در Condos خلیج Invermere و دیگری در Windermere Beach وجود دارد.

هر یک از نقاط شروع دارای یک نشان بزرگ، یک نقشه، تابلو اطلاعات مهم و یک جعبه برای کمک مالی است.

طبق وب سایت Fairmont Hot Springs، Whiteway توسط باشگاه اسکی Toby Creek Nordic نگهداری و برای استفاده از این مسیر 5 دلار کمک مالی درخواست می شود.

همچنین می توانید بلیط سالانه را با قیمت 60 دلار برای هر نفر خریداری کنید. تمام عواید به Toby Creek Nordic Club اختصاص می‌یابد تا اطمینان حاصل شود آنها می‌توانند تعمیرات لازم را انجام دهند.

این مسیر شگفت انگیز اسکیت روی یخ در B.C. در واقع به شهر کلگری نزدیکتر از ونکوور است. برای رسیدن به دریاچه Windermere از ونکوور نه ساعت رانندگی لازم است، اما اگر به دنبال یک سفر جاده ای زمستانی هیجان انگیز هستید، می تواند همین باشد.

در غیر این صورت، برای رسیدن به مسیر یخی از کلگری، تنها سه ساعت با ماشین فاصله دارید.

قیمت: 5 دلار
آدرس: Lake Windermere, BC

Call Now Button