شهرداری ونکوور به دنبال پیمانکار خدمات نظافت خیابان برای Downtown Eastsid است

شهرداری ونکوور به دنبال یک پیمانکار جدید برای انجام خدمات نظافت فضای عمومی در مرکز Downtown Eastsid و قسمت شمالی‌ محله چینی‌ها است.

منطقه ای که باید توسط این تیم خدمات اختصاصی پاکسازی شود، حدود 10 بلوک شهری را در بر می گیرد که توسط خیابان Abbott در غرب، خیابان Cordova در شمال، خیابان Dunlevy  در شرق، و خیابان Pender در جنوب که اردوگاه متمرکز در امتداد خیابان Hastings در این منطقه را پوشش می دهد، احاطه شده است.

با ظهور اردوگاه در تابستان گذشته، این منطقه مکانی بسیار مشکل ساز برای نظافت، دسترسی عابران پیاده، ایمنی بهداشت و آتش سوزی بوده است و تأثیر قابل توجهی در محله چینی ها در جنوب داشته است.

شهرداری به دنبال انتخاب پیمانکار تا پایان ماه جاری است تا کار خود را از اوایل فوریه آغاز کنند. این قرارداد تا پایان جولای، زمانی که 450000 دلار بودجه دریافت شده توسط شهرداری از Union of BC Municipalities منقضی می‌شود، ادامه خواهد داشت.

هدف از این پروژه بهبود پاکیزگی و شرایط بهداشتی، حفظ دسترسی برای همه عابران پیاده و کاهش خطرات آتش سوزی در فضای پروژه، همچنین پشتیبانی شغلی و فرصت های آموزش مهارت های کاربردی برای جوانان و بزرگسالانی است که موانعی برای اشتغال سنتی دارند.

پیمانکار موظف است نظافت و شرایط بهداشتی را در منطقه با شستشوی برقی، جمع آوری زباله ها با پای پیاده با استفاده از جاروها، بیل ها و گاری های زباله چرخدار بهبود بخشد. آنها باید با صاحبان املاک همکاری کنند تا به آب دسترسی پیدا کنند تا شستشوی برقی کامل شود.

در حالی که انتظار می رود کار پیمانکار در کاهش خطرات آتش سوزی و بهبود دسترسی عابران پیاده تاثیر داشته باشد، شهرداری تاکید کرده است از پیمانکار انتظار نمی رود به زور چادرها، سازه ها و سایر ملحقات را حذف کند.

پیمانکار منتخب ملزم به رعایت چارچوب و شرایط سخت شهرداری برای کمک به اطمینان از اثربخشی سرمایه‌گذاری و پاسخگویی مطمئن خواهد بود. علاوه بر این، پیمانکار همچنین ملزم به ملاقات با کارکنان شهرداری و سایر شرکا به صورت ماهانه برای ارائه به روز رسانی در مورد پروژه خواهد بود.

دولت شهرداری روند جستجوی پیمانکار جدید را از اواسط دسامبر آغاز کرد.

نخست وزیر David Eby پیشنهاد کرده است، دولت او امسال اقداماتی را برای پایان دادن به کمپ های خیابان Hastings و Crab Park انجام دهد.

Call Now Button