به دنیای ون گوگ قدم بگذارید، تجربه غوطه وری جدید در Surrey

نمایشگاه جدیدی که این هفته در Surrey برگزار می شود، به مهمانان این امکان را می دهد تا خود را در آثار یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان قرن نوزدهم جهان، ونسان ون گوگ غرق کنند.

از چهارشنبه، اول فوریه، Beyond Van Gogh: The Immersive Experience ، درهای خود را به روی مخاطبان باز خواهد کرد که می توانند بیش از 300 اثر از بهترین آثار این هنرمند پست امپرسیونیست را که بر روی دیوارهای بلند و طبقات گسترده نمایش داده می شوند، تماشا کنند.

از آثار نمادین این هنرمند می توان به نقاشی هایی مانند شب پرستاره و گل های آفتابگردان اشاره کرد.

Fanny Curtat مشاور تاریخ هنر در Beyond Van Goghتوضیح می‌دهد، بسیاری از مردم به دلیل رنگ‌ها و جنب و جوش آثار ون گوگ جذب آن شده‌اند.

او می گوید، با دیدن آثار در یک موزه، می توانید احساس کنید کار به سمت شما می آید. با نمایش آثار این هنرمند از طریق طرح های بزرگتر، احساس می کنید در داخل نقاشی هستید.

Curtat توضیح می دهد، شما واقعاً پا به پالت او، به دنیای او، و به همه چیزهایی که او می خواست با دنیا به اشتراک بگذارد، می گذارید. و این چیزی کاملا منحصر به فرد است.

در حالی که در مقیاس کوچک‌تر، مردم می‌توانند به جزئیات کار هنرمند توجه کنند، اما وقتی بزرگ شوند، مردم می‌توانند تأثیر رنگ‌ها، نحوه قرار گرفتن آنها در کنار هم که واقعاً ترکیب نشده‌اند، نحوه بازی رنگ او را ببینند.

او می‌گوید، امیدوار است این فضا به مردم اجازه دهد تا ببینند که آثار او تا چه حد امروزی هستند.

Curtat امیدوار است این فضا افرادی را که دانش گسترده ای از هنر ندارند تشویق کند تا در فضای موزه هنر سنتی احساس راحتی بیشتری کنند.

وقتی به Agriplex در Cloverdale Fairgrounds رسیدید، از اتاق آموزش به اتاق منحصر به فرد Waterfall و سپس به اتاق خیره کننده Immersive Experience سفر خواهید کرد.

نقاشی‌ها از قاب‌های خود رها می‌شوند، در حالی که رویاها، افکار و کلمات ون گوگ در یک موسیقی سمفونیک به اشتراک گذاشته می‌شوند، در اطراف شما می‌چرخند و می‌چرخند.

Beyond Van Gogh: The Immersive Experience توسط Paquin Entertainment Group ارائه شده و برای مدت محدودی اجرا می شود.

Beyond Van Gogh: The Immersive Experience
زمان: 1 فوریه تا 5 مارس 2023
زمان: یکشنبه تا پنجشنبه، 10 صبح تا 8 بعد از ظهر؛ جمعه و شنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب
مکان: Agriplex at Cloverdale Fairgrounds — 17798 62nd Avenue, Surrey, BC
بلیط: از 31.99 دلار برای بزرگسالان، 23.99 دلار برای کودکان 5 تا 15 سال، به اضافه هزینه ها. خرید آنلاین

Call Now Button