مردم در BC از دستبند زدن و دستگیر شدن یک پسر 12 ساله توسط پلیس خشمگین هستند

مادر یک پسر 12 ساله در حالی شروع به ضبط ویدیویی کرد که افسران پلیس در ونکوور پسر او را در حالی که در بیمارستان کودکان BC بستری بود، دستبند زدند. این ویدئو در TikTok و Facebook منتشر شده و بسیاری از نظر دهندگان از این حادثه وحشت زده شده اند.

پلیس ترانزیت مترو ونکوور گفت، نیروی فیزیکی استفاده شده، گامی ضروری برای اطمینان از ایمنی فرد در بحران، عموم مردم و افسران درگیر بوده است.

Mia Brown در پستی در فیس بوک نوشت، در حالی که به پلیس ونکوور و پلیس TransLink احترام می گذارد، اما این بار نه.

او ادامه داد، در حالی که او و پسرش در بیمارستان منتظر بودند تا به پزشک مراجعه کنند، پسرش “شروع به ناله کردن” کرد، زیرا اتاق انتظار معمول آنها گرفته شده بود. لحظه‌ای بعد پلیس ها پسرم را به زمین هل دادند و دستبند زدند.

او افزود: کودک من مبتلا به بیماری است و من تمام تلاش خود را برای رفتار درست با او انجام می دهم. Brown در هشتگ های این ویدئو اضافه کرد، فرزندش اوتیسم و ​​ADHD دارد و بومی است.

Brown ادعا کرد، یکی از افسران زانویش را روی پشت پسرش گذاشته بوده است. او می‌گوید پس از تلاش برای دور کردن افسران پلیس از پسرش، شروع به ضبط ویدئو کرده است.

این ویدئو که اکنون بیش از 3 میلیون بازدید در TikTok دارد، نشان می‌دهد، دو افسر کودک را با دستبند در روی زمین آغوش گرفته‌اند. می‌توانید بشنوید که Brown در این ویدئو به کسی می‌گوید، او اتاق دیگر را می‌خواهد و وقتی که توسط شخص دیگری در اتاق باشد، ناراحت می‌شود.

Brown بارها از افسران می خواهد دستبندها را باز کنند و به آنها می گوید این خیلی زیاد است.

یکی از افسران پلیس در این ویدئو می‌گوید: بر اساس رفتار خشونت‌آمیز او در گذشته، ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که بیشتر پیشرفت کند.

Brown پاسخ می دهد: او بیشتر از این پیشرفت نمی کند، او 12 سال دارد.

افرادی در کامنت‌ها از Brown حمایت کردند و بسیاری از این حادثه دلشکسته و ناراحت بودند. دیگران خشمگین شدند و گفتند درست نیست. یک نفر نوشت امیدوارند Brown بتواند عدالت را برای او به دست آورد.

پلیس ترانزیت مترو ونکوور در بیانیه‌ای گفت، در ابتدا توسط یک متصدی SkyTrain قبل از ساعت 5 بعد از ظهر به ایستگاه قطار Broadway-Commercial  فراخوانده شدند.

در این بیانیه آمده است: ماموران در حال ورود به محل حاضر شدند و جوانی را پیدا کردند که در حال آسیب فیزیکی به مادرش بود و در نتیجه درگیری دچار جراحات جزئی از جمله صورت خونین شده بود.

پلیس گفت، این جوان شروع به هل دادن مادر خود به سمت ریل کرد که باعث نگرانی بیشتر برای ایمنی او شد.

پلیس گفت، پس از این، مأموران با استفاده از دستبند، کودک را به منظور پیشگیری از آسیب بیشتر به افراد درگیر، از جمله خود جوان، از نظر فیزیکی تحت فشار قرار دادند و او بر اساس بند 28 قانون سلامت روان و بهداشت روانی دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

در این بیانیه همچنین آمده است، به محض ورود به بیمارستان، دستبندها برداشته شد، اما پس از آن که او در حین بستری شدن برای ارزیابی، تهاجمی شد به طور موقت دوباره دستبند زده شد.

در خاتمه آمده است: بعد از آرام شدن، دستبندها برداشته شد و جوان تحت نظر پزشک در بیمارستان بستری شد.

Sarah Bell مدیر عامل بیمارستان کودکان بی سی گفت، آنها از این حادثه آگاه هستند و بررسی بهداشت و ایمنی این حادثه را آغاز کرده اند و تیم بهداشت بومی ما برای ارائه حمایت با خانواده تماس گرفته است.

Call Now Button