پلیس در حال تعیین روشی جدید برای بررسی کرایه در حمل و نقل عمومی ونکوور است

گرچه فرار از کرایه اولویت اصلی پلیس ترانزیت مترو ونکوور نیست، اما چالشی است که TransLink با آن مواجه است و پلیس وظیفه اجرای آن را بر عهده دارد.

با توجه به اینکه حوزه آنها بیش از 1800 کیلومتر مربع از Bowen Island تا White Rock و ایستگاه West Coast Express در Mission وسعت دارد، امکان حضور پلیس ترانزیت در همه ایستگاه ها وجود ندارد. 55 ایستگاه SkyTrain، هشت ایستگاه West Coast Express، دو پایانه SeaBus و بیش از 200 ایستگاه اتوبوس وجود دارد، بنابراین یک بخش از اداره پلیس، تیم اجرای پلیس ترانزیت، مسئول گشت زنی در نقاط داغ شناسایی شده در سیستم حمل و نقل است و آنها چک کرایه در ایستگاه های مختلف انجام می دهند.

یک اپلیکیشن جدید به تازگی معرفی شده است تا کار را آسان تر کند.

Constable Amanda Steed از پلیس ترانزیت گفت، این برنامه در پایان سال 2022 راه اندازی شد. که قابلیت‌های مشابه واحدهای قبلی دارد، اما راه راحت‌تری برای کسب اطلاعات است.

Steed می‌گوید، افسران برنامه را روی تلفن های خود باز می کنند و کارت بلیط را اسکن می کنند. اطلاعات روی صفحه ظاهر می شود که نشان می دهد چه نوع مجوزی دارند (بلیط ماهانه، کارت روزانه یا بلیط یکبار مصرف) و چند منطقه. همچنین تاریخچه سفر را نشان می‌دهد، مثلاً مسافر کجا وارد سیستم شده و از کجا خارج شده‌ است. این به افسران کمک می کند تا تشخیص دهند که آیا مسافر بلیط معتبری در اختیار دارد یا خیر.

این برنامه فرآیند بررسی کرایه را ساده و سرعت می بخشد تا افسران بتوانند کرایه های بیشتری را در مدت زمان کوتاه تری بدون دردسر اضافی و تجهیزات اضافی بررسی کنند.

او می‌گوید تا کنون 157 افسر این برنامه را روی تلفن‌های خود نصب کرده‌اند و افسران باقیمانده قرار است از در اوایل سال 2023 این قابلیت را داشته باشند و واحدهای دستی قبلی در حال خارج شدن از سرویس هستند.

Call Now Button