افزایش 123 درصدی فروش نوشیدنی های غیر الکلی در کانادا

کانادایی‌ها بیشتر از گذشته به دنبال کم کردن مصرف الکل و یا حتی عدم مصرف آن هستند. به همین دلیل تولید کنندگان نوشیدنی ‌های غیرالکلی سخت تلاش می‌ کنند تا به این تقاضای فزاینده پاسخ دهند.

باب هویتما مالک شرکت نوشیدنی های غیرالکلی Sobrii می گوید، در دو سال گذشته، با راه افتادن کمپین «ژانویه بدون الکل» علاقه مردم به نوشیدنی های غیرالکلی افزایش یافته است. ولی این افزایش تقاضا بسیار بیشتر انتظار شرکت ها بود و حجم زیادی از سفارش ها پاسخ داده نشدند.

همزمان با افزایش شرکت های تولیدکننده، شرکت های واردات نوشیدنی های غیر الکلی تاسیس شده اند که این محصولات را بین خرده فروشان، رستوران ها و بارها توزیع می کنند.

نوشیدنی های غیر الکلی جدیدی وارد بازار شده اند، و بر اساس گزارش ها، فروش این نوشیدنی ها که به mocktail معروف شده اند در نیمه اول ژانویه 2023 رشد 123 درصدی داشته است.

با افزایش تقاضای مصرف‌ کنندگان، اکثر رستوران‌ هایی که نوشیدنی غیرالکلی سرو نمی کردند چاره ای جز سرو این نوشیدنی ها ندارند.

کارشناسان می گویند، تقاضای نوشیدنی ‌های غیرالکلی هر ماه به رشد خود ادامه می دهند. دو سال آینده برای این صنعت حیاتی خواهد بود زیرا محصولات بیشتری عرضه می ‌شوند و احتمالا برخی از آنها موفقیت بیشتری نسبت به سایرین خواهند داشت.

Call Now Button