همه آنچه مسافران مترو ونکوور باید در مورد پرواز از YVR در تعطیلات بهاری بدانند

به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین زمان‌های سفر در سال، تعطیلات بهاری شاهد افزایش سرسام‌آور حجم مسافران در فرودگاه بین‌المللی ونکوور (YVR) است. اما چندین کار وجود دارد که افراد می‌توانند برای اجرای برنامه‌های سفر خود به خوبی انجام دهند.

YVR انتظار دارد، بین 10 تا 24 مارس، 880573 مسافر از فرودگاه عبور کنند. این رقم نشان دهنده 88 درصد از حجم مسافری است که در سال 2019 مشاهده شده است، زمانی که 1,000,293 مسافر در همان دوره سفر کردند.

این فرودگاه انتظار دارد روزانه به طور متوسط ​​58705 مسافر را ببیند. با این حال، ممکن است بخواهید چند روز را در تقویم خود یادداشت کنید.

چهارشنبه 15 مارس و جمعه 24 مارس دو روز شلوغ فرودگاه خواهند بود.

فرودگاه همچنین محبوب ترین مقاصد را برای مسافرانی که از YVR در طول دوره شلوغ سفر می کنند، مشخص کرده است.

برای مسافران داخلی، اکثر پروازهای ونکوور به مقصد فرودگاه Lester B. Pearson Airport (YYZ) تورنتو، فرودگاه بین‌المللی کلگری (YYC) و فرودگاه بین‌المللی ادمونتون (YEG) انجام می‌شود.

در جنوب مرز، محبوب ترین مقاصد عبارتند از فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX)، فرودگاه بین المللی سانفرانسیسکو (SFO)، فرودگاه Kahului (OGG)، فرودگاه بین المللی Daniel K. Inouye (HNL) در Honolulu ، و فرودگاه بین المللی Harry Reid (LAS) در لاس وگاس.

در سطح بین المللی، بیشتر مسافران ونکوور به فرودگاه بین المللی هنگ کنگ (HKG)، فرودگاه بین المللی Cancun (CUN)، فرودگاه بین المللی Narita (NRT) در توکیو، فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی (DEL) در دهلی، و فرودگاه هیترو لندن (LHR) می روند.

این فرودگاه می گوید به همکاری با اداره امنیت حمل و نقل هوایی کانادا (CATSA) و شرکای آن ادامه خواهد داد تا تجربه ای امن و بی نقص را برای مسافران فراهم کند. علاوه بر این، از Digital Twin خود برای نظارت بر حجم مسافران و ظرفیت فرودگاه و اتخاذ تصمیم‌های مبتنی بر داده‌های زمان واقعی استفاده خواهد کرد.

نکاتی برای پروازهای ونکوور در YVR در تعطیلات بهار 2023

مسافران هوایی می توانند چندین کار را قبل از سفر انجام دهند تا در زمان حضور در فرودگاه صرفه جویی کنند.

برای مسافران هوایی خروجی از YVR:

اپلیکیشن U.S. Customer Customs Mobile Passport Control (MPC)  : گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده این اپلیکیشن را ارائه داده که به مسافران اجازه می دهد قبل از بازدید از مرز اطلاعات را به صورت دیجیتال ارسال کنند. با استفاده از این برنامه، مسافران ممکن است، زمان انتظار کوتاه تر، ازدحام کمتر و پردازش کارآمد را تجربه کنند.
“Skip the line” در پرواز ایالات متحده: مسافران ایالات متحده همچنین می توانند با رزرو یک بازه زمانی از طریق برنامه جدید YVR Expressاز بازرسی عبور کنند. می توانید از 72 ساعت قبل یک مکان رزرو کنید.
پارکینگ jetSet: افراد محلی که به سمت فرودگاه رانندگی می کنند می توانند از قبل به صورت آنلاین جای خود را برای پارکینگ 24 ساعته و 7 روزه و 24 ساعته jetSet valet رزرو کنند. مشتریان می توانند از سرویس رفت و برگشت 24/7 تکمیلی به ترمینال اصلی لذت ببرند.
چک-این آنلاین قبل از حرکت: به مسافران توصیه می‌شوند قبل از رسیدن، جزئیات پرواز را با YVR به صورت آنلاین یا با شرکت هواپیمایی خود بررسی کنند. با ثبت نام قبل از رسیدن، می توانید از قرار گرفتن در صف برای دریافت کارت پرواز خودداری کنید. کارت پرواز در دستگاه هوشمند شما ظاهر می شود. شما همچنین می توانید این نسخه را چاپ کنید.
خیلی زودتر از پرواز خروجی خود وارد شوید: YVR به مسافران توصیه می کند حداقل دو ساعت قبل از پروازهای داخلی و سه ساعت قبل از پروازهای ایالات متحده و بین المللی به فرودگاه برسند. با این حال، در آب و هوای نامساعد باید زمان بیشتری را اختصاص دهید و همچنین زمان بیشتری برای رفت و آمد به فرودگاه.
حمل و نقل عمومی را در نظر بگیرید: برای دوری از جاده ها، از خط مناسب Canada Line استفاده کنید، که شما را در 30 دقیقه مستقیماً از مرکز شهر ونکوور به فرودگاه می رساند.

برای مسافران هوایی ورودی به YVR:
مسافرانی که به YVR می‌رسند می‌توانند از طریق برنامه ArriveCAN اظهارنامه گمرکی و مهاجرتی خود را قبل از رسیدن به CBSA ارائه کنند.
مسافرانی که این کار را انجام می دهند می توانند از خطوط سریع السیر برای رسیدن سریعتر به کیوسک فرودگاه یا eGate استفاده کنند.
برای کسانی که برای استقبال مسافری به فرودگاه می روند، پیکاپ مسافر به طور موقت به سطح 1 منتقل شده است تا راه را برای بهبود جاده‌ها و پیاده‌روها که در سطح 2 هستند، باز کند.

Call Now Button