یک دوچرخه سوار در وست ونکوور، پس از برخورد با یک وسیله نقلیه با جراحات جدی در بیمارستان بستری شد

پلیس اعلام کرد، یک مرد دوچرخه سوار 50 ساله پس از برخورد با یک وسیله نقلیه با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شده است.

پلیس وست ونکوور به گزارشی مبنی بر برخورد یک وسیله نقلیه موتوری در ساعت 7:25 بعد از ظهر پاسخ داد که در تقاطع جنوبی Cross Creek Road و Eyremount Drive رخ داده بود. West Vancouver Fire and Rescue و BC Emergency Health Services نیز به این تماس در محله British Properties پاسخ دادند.

پلیس گفت، دوچرخه سوار با جراحات جدی توسط BCEHS به بیمارستان منتقل شد و افزود، راننده در صحنه باقی مانده و در حال همکاری است.

ساعاتی بعد، با به دست گرفتن کنترل صحنه توسط Integrated Collision Analysis and Reconstruction Service، این تقاطع به روی ترافیک بسته شد.

Const. Nicole Braithwaite از WVPD گفت: این یک حادثه وحشتناک بوده است. اگر شاهد این برخورد بوده و اطلاعاتی برای پلیس دارید، لطفا مرجعه کنید. ما به همه شواهد موجود برای کمک به این تحقیق نیاز داریم. این شامل هر فیلم دوربین داشبوری است که ممکن است لحظات منتهی به حادثه را ثبت کرده باشد.

تحقیقات ادامه دارد.

اگر کسی اطلاعاتی دارد، از او خواسته می شود با پلیس وست ونکوور با شماره 604-925-7300 در مورد پرونده پلیس 23-3193 تماس بگیرد.

در 6 مارس، یک زن دوچرخه سوار 40 ساله نیز پس از برخورد با یک کامیون در نورث ونکوور جان خود را از دست داد. این حادثه منجر به درخواست‌هایی از طرف مدافعان برای زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری امن‌تر در نورث شور شد.

Call Now Button