جشنواره موسیقی محلی ونکوور به طور رسمی برای تابستان 2023 باز می گردد

دوستداران موسیقی، آماده باشید! یکی از محبوب ترین رویدادهای تابستانی شهر به طور رسمی در سال 2023 باز می گردد.

جشنواره موسیقی فولکلور ونکوور (VFMF) امروز اعلام کرد، به لطف حمایت فوق العاده، این جشنواره از 14 تا 16 جولای 2023 برگزار می شود.

این تقریباً دو ماه پس از زمانی است که VFMF امسال به دلیل چالش‌های مالی لغو شد و تنها چند هفته پس از آن که دولت بریتیش کلمبیا 30 میلیون دلار کمک بلاعوض را برای کمک به برگزاری رویدادهای واجد شرایط اختصاص داد.

Erin Mullan رئیس جدید هیئت مدیره جشنواره فولکلور در بیانیه‌ای گفت: اعلام بودجه ماه گذشته توسط دولت بریتیش کلمبیا یک تغییر بازی برای جشنواره بود. این بودجه جدید، همراه با حمایت قوی سایر سرمایه‌گذاران، شرکا، جشنواره‌های دیگر و جامعه در کل، به این معنی است که می‌توانیم جشنواره 2023 را برگزار کنیم.

کمک مالی دولتی حداکثر 20٪ از کل بودجه رویداد تا حداکثر 250,000 دلار را پوشش می دهد. سازمان‌هایی که چندین رویداد را میزبانی می‌کنند تا سقف 500000 دلار کمک مالی خواهند داشت.

رویدادهای عمومی که توسط نهادهای غیرانتفاعی، سازمان‌دهندگان انتفاعی و دولت‌های محلی برگزار می‌شوند، واجد شرایط هستند و رویدادها باید بین 1 آوریل 2023 تا 31 دسامبر 2024 برگزار شوند.

این بودجه یک اعلامیه هیجان انگیز برای این بخش است. مخاطبان موسیقی و شرکای جشنواره همگی برای نجات رویدادهای خود درخواست کمک کرده اند. Mark Zuberbuhler رئیس سابق انجمن فستیوال موسیقی فولکلور ونکوور، گفت: همه ما می‌توانیم در حال حاضر از این دست یاری استفاده کنیم، بنابراین این بودجه کمک زیادی به برگزاری رویدادها در دو تابستان آینده خواهد کرد.

فستیوال فولکلور همچنین روی افزایش سایر جریان‌های درآمدی، از جمله تمرکز بر تأمین مالی پایدار برای رویدادهای طولانی‌مدت ونکوور، کار می‌کند. VFMF در حال حاضر یک کمپین #FundTheFest برگزار می کند و می گوید، اهداکنندگان ماهانه، می توانند تفاوت بزرگی در آینده جشنواره ایجاد کنند.

هیئت مدیره جدید VFMF در حال حاضر با یک گروه مشاوره از برنامه نویسان سایر جشنواره های محلی کار می کند تا یک مجموعه تابستانی با طیف متنوعی از هنرمندان را مدیریت کند. شرکت کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که در تابستان امسال از ترکیبی از هنرمندان محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی و همچنین پروژه های مشترک و کارگاه ها لذت ببرند.

Call Now Button