سفر با قطار از ونکوور، اگر از سفر هوایی خسته شده اید

هنگامی که به سفر فکر می کنید، احتمالاً یا باک خود را برای یک سفر جاده ای بنزین می زنید یا برای پرواز به YVR خواهید رفت. اما گزینه سومی وجود دارد، گزینه ای که بعد از همه گیری دوباره شروع به باز شدن کرده است، و ارزش بررسی را دارد.

سفر با قطار کندتر از پرواز است، اما می تواند با فضای پای بیشتر و دردسر کمتری همراه باشد. بعلاوه، اگر بی قرار هستید، خیلی آسان است که از روی صندلی خود بلند شوید، به دستشویی بروید، در کافه قهوه بنوشید و قبل از بازگشت به صندلی خود کمی پرسه بزنید. چنین رفتاری در ارتفاع 30000 فوتی چندان خوشایند نیست.

آبشارهای Amtrack
کل سفر حدود 10.5 ساعت طول می کشد و شما می توانید در هر نقطه از آن پیاده شوید. اگر نمی‌خواهید ماشین بیاورید و اگر می‌خواهید به پورتلند بروید، این یک گزینه عالی برای یک سفر سریع به سیاتل است. قیمت‌های این مسیر متفاوت است، اما می‌توانید برای مثال، بلیط‌هایی با قیمت 50 دلار آمریکا از ونکوور به پورتلند دریافت کنید.

Rocky Mountaineer

این یک گزینه لوکس در لیست ما است و قیمت بالایی دارد. ممکن است برای یک تولد، سالگرد یا هر تجربه دیگری که یک بار در زندگی انجام می شود ارزش آن را داشته باشد. سفرهای سریع دو روزه می توانند با قیمت 2000 دلار و بیشتر شروع شوند، قیمت گزینه های لوکس بیشتر افزایش می یابد.

در اینجا نگاهی به سفرهای قطار Rocky Mountaineer داریم:
First Passage to the West – Vancouver, Kamloops, Banff/Lake Louise from
Journey Through The Clouds – Vancouver, Kamloops, Jasper from
Rainforest to Gold Rush – Vancouver, Whistler, Quesnel, Jasper

3- Via Rail Canada

اگر در سال‌های اخیر با تأخیر، کنسلی، گم شدن چمدان‌ها، عدم انعطاف‌پذیری و هزینه‌های چمدان شرکت های هواپیمایی درگیر شده اید، ممکن است وسوسه‌انگیز باشد که از فرودگاه و استرس ناشی از آن صرفنظر کرده و از قطار استفاده کنید. در سفر با قطار از کانادا در اینجا نگاهی به مسیرهای محبوب Via Rail از ونکوور داریم:
ونکوور به ادمونتون از 224 دلار
ونکوور به تورنتو از 549 دلار

Call Now Button