مسیر پیاده‌روی Quarry Rock نورث ونکوور بالاخره بازگشایی شد

فیدهای اینستاگرام هوشیار باشید، یکی از شادترین مسیر های پیاده روی North Shore پس از سه سال دوری از نقشه، دوباره بازگشایی شد.

Quarry Rock مسیر پیاده‌روی و دیدبانی محبوب در نزدیکی Deep Cove در ناحیه نورث ونکوور، اوایل این هفته بازگشایی شد.

منطقه این مسیر را در ابتدای همه گیری در مارس 2020 به دلیل نگرانی های فاصله گذاری فیزیکی بسته بود. پس از آن، تا سال 2021 بسته شد تا حجم ترافیک ورودی به Deep Cove مدیریت شود. مسیر در نوامبر 2021 به دلیل رودخانه جوی کوبیده شد و همچنان بسته باقی ماند زیرا تعمیرات مسیر در حال انجام بود.

به گفته کارمندان منطقه، میزان آسیب و ماهیت دشوار کار در مسیر از عوامل اصلی کندی برنامه تعمیرات بود. تأخیر بیشتر به دلیل هوای زمستانی شدید در دو سال گذشته بود.

Ryan Schaap سخنگوی ناحیه نورث ونکوور، گفت: در طول طوفان زمستانی ما در سال 2021 به پل‌ها و سازه‌های پله‌ای روی مسیر آسیب زیادی وارد شد، به دنبال بارش برف سنگینی که در زمستان گذشته داشتیم، تعمیرات به تأخیر افتادند.

او گفت: اما ما این ها را پشت سر گذاشتیم. کار کامل شده و برای مسیر بازدیدکنندگان باز است. خوب است که بالاخره همه چیز تکمیل شد.

برای مردم محلی Deep Cove که با انبوهی از بازدیدکنندگان در زمان مناسب بودن هوا دست و پنجه نرم می کنند، بازگشایی مسیر ممکن است خوشایندترین خبر نباشد. بدتر از همه، کارهای مربوط به پروژه Livable Deep Cove به تازگی آغاز شده است، به این معنی که بخش پایینی خیابان Gallant در طول ساخت و ساز بسته خواهد شد. در نتیجه، انحرافات ترافیکی و پارکینگ محدود وجود خواهد داشت.

Schaap گفت: با باز شدن Quarry Rock، ما بازدیدکنندگان این منطقه را تشویق می کنیم تا در صورت امکان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، یا دوچرخه سواری کنند یا پیاده به این منطقه بروند، فقط به این دلیل که در حال حاضر یک مکان نسبتا شلوغ است. پس از قبل برنامه ریزی کنید.

Call Now Button