6 نکته برای صرفه جویی در پول که از زمان مهاجرت به ونکوور، زندگی من را بسیار مقرون به صرفه تر کرده است

نقل مکان به ونکوور تجربه ای بود که از طریق آن چیزهای زیادی در مورد پول یاد گرفتم و به طور خاص، اینکه چگونه می توانم پول کمتری در یکی از گران ترین شهرهای کانادا خرج کنم.

هزینه زندگی در ونکوور صادقانه ناراحت کننده است، اما من خوش شانس هستم که شریکی دارم که می توانم اجاره، خرید از فروشگاه های مواد غذایی و موارد دیگر را با او تقسیم کنم. نکته دیگری که شایان ذکر است این است که در حالی که اجاره خانه به دلیل همه‌گیری COVID-19 بسیار کم بود، این حرکت را انجام دادیم، بنابراین استرس‌های مالی کمتری نسبت به بسیاری از مردم شهر دارم.

با من همراه باشید تا برخی نکات را با شما به اشتراک بگذارم:

به قرار ملاقات های رایگان و کم هزینه بروید

فرقی نمی‌کند خودتان بیرون بروید، با یک دوست یا با پارتنر خود، راه‌هایی برای ارتباط با مردم وجود دارد که مستلزم خرج کردن پول نیست. علاوه بر بسیاری از پارک های رایگان در سراسر شهر، ونکوور در تمام طول سال رویدادهای سرگرم کننده با هزینه کم یا بدون هزینه دارد.

یک بار محلی میزبان یک رویداد رایگان Absolut Vodka بود، من و شریکم هر کدام یک اسپرسو مارتینی رایگان، یک دسر کوچک و یک عکس پولاروید گرفتیم. رویدادهای زیادی از این قبیل وجود دارد، فقط باید مراقب آگهی‌ها، فهرست‌های Eventbrite و نامنویسی در کتابخانه محلی خود باشید.

مطالب را از کتابخانه قرض بگیرید

کتابخانه عمومی، به نظر من، بهترین مکان روی زمین است. این یک مرکز اجتماعی است که در آن به معنای واقعی کلمه همه می‌توانند بدون خرج کردن یک سکه بنشینند، در کلاس‌ها شرکت کنند، دموها را ضبط کنند یا هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

شما می‌توانید کتاب قرض بگیرید، اما کتابخانه عمومی ونکوور ابزار، بازی‌های ویدیویی، ولتاژ سنج و موارد دیگر را نیز قرض می‌دهد. در انتاریو، در کتابخانه‌ای کار می‌کردم که حتی یک بخش برای امانت وسایل خانه مانند سرخ‌کن‌ و پروژکتور وجود داشت. بررسی کنید که کتابخانه محلی شما چه چیزی ارائه می دهد. این احتمالاً باعث صرفه جویی در پول نقد شما می شود.

از خرید در مرکز شهر خودداری کنید

روزهایی را به خاطر می آورید که کالاهای فروخته شده در فروشگاه های مقرون به صرفه برای افراد کم درآمد قابل دسترسی بود؟ این متاسفانه تاریخ باستانی در مرکز شهر ونکوور است. نه تنها یافتن چیزی مناسب در Value Village دشوار است، بلکه حتی اقلام مزخرف نیز 10 دلار یا بیشتر قیمت دارند.

چند فروشگاه ساده در خارج از ونکوور وجود دارد که کالاهای با کیفیتی با قیمت 10 دلار یا کمتر دارند. مغازه های دست دوم را در جوامع کوچکتر مانند Steveston بررسی کنید و ممکن است شانس بیشتری داشته باشید.

حراج مواد غذایی را دنبال کنید

اگرچه سر زدن به چندین فروشگاه برای اقلام مختلف در لیست مواد غذایی شما ممکن است کاری خسته کننده باشد، می تواند باعث صرفه جویی زیادی در پول شما شود. حراج ها را دنبال کنید ممکن است از آنچه پیدا می کنید شگفت زده شوید. به عنوان مثال، No Frills معمولا ارزان‌ترین قیمت‌ها را در بین تمام فروشگاه‌های بزرگ در بریتیش کلمبیا دارد، اما Whole Foods به طور شگفت‌آوری ترکیبی بی‌نظیر از قهوه و مافین دارد.

فریزر دوست شماست

در سراسر کشور، قیمت مواد غذایی در حال حاضر نجومی است. طبق نکته فوق حراج ها را دنبال کنید و اگر مواد غذایی مازاد دارید، آنها را فریز کنید! گاهی اوقات شما نمی توانید به 24 نان بریوش با قیمت 5.99 دلار “نه” بگویید.

فریزر. چیزهای با ارزش خوب را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد.

مرغ را کامل بخر

بر اساس تجربه من، یک بسته با دو سینه مرغ اغلب قیمتی مشابه با مرغ کامل دارد، بنابراین شما با پول مساوی مقدار کمتری دریافت می کنید. اگر از طرفداران مرغ هستید، مرغ را کامل بخرید و خودتان آن را خورد کنید، سپس قطعات را جداگانه بپیچید و چیزی را که فورا نخواهید خورد، فریز کنید.

Call Now Button