برخی از والدینی که کمک هزینه کودک کانادا را دریافت می کنند، در سال 2023 پول کمتری دریافت خواهند کرد

برخی از والدینی که کمک هزینه کودک کانادا (CCB) را دریافت می‌کنند، ممکن است در ماه‌های آینده پول کمتری دریافت کنند، زیرا آژانس درآمد کانادا برای بازیابی اضافه‌پرداخت‌ها پس از همه‌گیری کووید-19 اقدام خواهد کرد.

از مارس 2023، CRA شروع به بازپس گیری پول از افرادی می کند که از ماه می 2020 از طریق CCB بیش از حد پول دریافت کرده اند.

CCB یک پرداخت ماهانه معاف از مالیات برای خانواده های واجد شرایط با فرزندان زیر 18 سال است.

آژانس درآمد کانادا می‌گوید، پس از توقف موقت به دلیل همه‌گیری COVID-19، اکنون کار رسیدگی به بدهی مالیات دهندگان از سر گرفته است.

در حالی که برخی از والدین می گویند کاهش CCB آنها غافلگیرکننده بود، CRA ادعا می کند، نامه هایی را برای افرادی که تحت تاثیر قرار گرفته اند، ارسال کرده است تا آنها را از بدهی خود مطلع کند.

Sylvie Branch سخنگوی این سازمان تأیید کرد، اگر یک محاسبه مجدد نشان دهد CCB به یک فرد بیش از حد به پرداخت شده است، CRA اخطاری برای وی ارسال می کند تا فرد را از بدهی اش مطلع کند.

Branch اضافه کرد، CRA ممکن است بخشی (یا تمام) از پرداخت کمک هزینه کودک کانادا را تا زمان بازپرداخت مانده بدهی نگه دارد.

برخلاف سایر مزایا، CRA پرداخت‌های CCB را برای جبران تراز مالیاتی یا بدهی‌های دولتی مشابه کاهش نمی‌دهد. در عوض، فقط برای پوشش اضافه پرداخت های قبلی، پرداخت ها را کاهش می دهد.

Branch می‌گوید، آن‌هایی که بدون پرداخت کامل CCB برای تامین هزینه‌های زندگی خود با مشکل مواجه می شوند، می‌توانند از CRA به صورت موردی حمایت دریافت کنند.

از هر کسی که نیاز به حمایت دارد خواسته می‌شود در اسرع وقت با CRA تماس بگیرد و آژانس می‌گوید با کانادایی‌ها برای یافتن راه‌حلی که برای آنها مفید باشد کار خواهد کرد.

Call Now Button