من از ChatGPT پرسیدم آیا باید به ایالات متحده نقل مکان کنم و او پاسخ داد چرا باید کانادا را ترک کنم

آیا ایالات متحده برای زندگی بهتر از کانادا است؟ بسیاری از شما احتمالاً به این فکر کرده اند که آیا ارزش نقل مکان از کانادا به ایالات متحده را دارد یا خیر، و من نیز همینجور بوده ام.

در حالی که نمی توانم تصور کنم کانادا و فرهنگ آن را پشت سر بگذارم، به این فکر کرده ام که آیا شغل، پول و سبک زندگی من از نقل مکان به سمت جنوب مرز سود می برد یا خیر.

برای پاسخ به سؤالاتم، از ChatGPT و همه خرد بی نهایت آن کمک گرفتم.

اگر قبلاً با آن آشنایی ندارید، ChatGPT یک مدل نرم افزاری هوش مصنوعی است که می تواند به سؤالات پاسخ دهد و محتوایی تولید کند که محاوره ای است و به نظر می رسد توسط یک شخص واقعی نوشته شده است.

مدل هوش مصنوعی که توسط OpenAI توسعه یافته است، برای مواردی مانند نوشتن نامه ها، ایمیل ها و حتی ایجاد پایان نامه برای مقطع کارشناسی ارشد استفاده شده است.

من اطلاعاتی در مورد خودم به ChatGPT دادم تا به پاسخ آن کمک کنم. سن من (27)، جایی که در حال حاضر در آنجا زندگی می کنم (در GTA در انتاریو، کانادا) و کاری که انجام می دهم (نویسنده) را به او گفتم.

همچنین جزئیاتی در مورد انواع مکان‌ها و چیزهایی که از آنها لذت می‌برم (مناظر شهری، داشتن کارهای زیادی برای انجام دادن، مکان‌های فرهنگی مانند موزه‌ها) به آن ارائه کردم تا کمک کنم به این سؤال پاسخ دهد که در کجای ایالات متحده باید زندگی کنم.

برای سوالم، من به طور خاص از ChatGPT پرسیدم که چرا از منظر مالی مهاجرت به ایالات متحده برای من مفید است.

با من همراه باشید تا متوجه شوید چرا ChatGPT گفت انتقال به ایالات متحده می تواند همان چیزی باشد که به آن نیاز دارم.

یکی از دلایلی که مدل هوش مصنوعی فکر می کند مهاجرت به ایالات متحده ممکن است مفید باشد، فرصت های شغلی است.

هوش مصنوعی گفت، ایالات متحده خانه بسیاری از ناشران، خبرگزاری‌ها و شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ است که می‌توانند فرصت‌های شغلی بیشتری را به عنوان نویسنده به شما ارائه دهند. همچنین ممکن است فرصت های بیشتری برای نوشتن آزاد در ایالات متحده وجود داشته باشد.

این قطعاً چیزی بوده است که من در گذشته در نظر گرفته‌ام. به سختی می‌توان به طور قطعی گفت که آیا واقعاً فرصت‌های بیشتری در جنوب مرز برای کسانی که در حال نوشتن و ویرایش هستند وجود دارد یا خیر، اما به نظر می‌رسد شهرهایی مانند نیویورک، شیکاگو، و لس آنجلس ممکن است بیشتر از شهرهای بزرگ کانادا شغلی برای ارائه داشته باشد.

در همین یادداشت، هوش مصنوعی همچنین گفت که حقوق بالاتر ممکن است یکی از عوامل باشد.

بسته به نوع نوشتن و موقعیت مکانی شما در ایالات متحده، ممکن است بتوانید حقوق بیشتری نسبت به کانادا دریافت کنید.

ایالات متحده دارای صنعت رسانه ای بزرگ و متنوعی است و بسیاری از ناشران و رسانه های اصلی در شهرهایی مانند نیویورک و لس آنجلس مستقر هستند.

ChatGPT همچنین اشاره کرد، ایالات متحده بار مالیاتی کلی کمتری نسبت به کانادا دارد، که می تواند منجر به پرداخت بیشتر شود.

یکی دیگر از کیفیت های بسیار جذاب زندگی در ایالات متحده که ممکن است بسیاری از قبل از آن آگاه باشند، هزینه زندگی است.

ChatGPTگفت: بسته به محل زندگی شما در ایالات متحده، هزینه زندگی ممکن است کمتر از کانادا باشد.

به عنوان مثال، برخی از شهرهای جنوب یا غرب میانه ایالات متحده هزینه زندگی کمتری نسبت به شهرهای بزرگ کانادا مانند تورنتو یا ونکوور دارند.

با توجه به اینکه کانادا در حال حاضر با آنچه ممکن است هزینه زندگی بالاتر از همیشه باشد، سر و کار دارد، قطعا دلیل خوبی برای مهاجرت به نظر می رسد.

در مورد اینکه کجا باید بروم، ChatGPT چند شهر ایالات متحده را برجسته کرد که می‌توانند صحنه‌ای پر جنب و جوش فرهنگی، کارهای زیادی برای انجام دادن، و مزایای بالقوه مالی به عنوان یک نویسنده ارائه دهند.

هوش مصنوعی، شهر نیویورک را به عنوان یکی از مدعیان فهرست کرد و از صنعت رسانه ای پر رونق و صحنه هنر و فرهنگ باورنکردنی به عنوان دلایلی که ممکن است برای من جذاب باشد، ذکر کرد، و باید بگویم که در این مورد کاملاً درست عمل کرد.

ChatGPT همچنین لس آنجلس را پیشنهاد داد، تا حدی به دلیل صحنه هنر و فرهنگ پر رونق آن.

همچنین می‌گوید: اگر از آب و هوای گرم و فعالیت‌های خارج از منزل لذت می‌برید، این مکان عالی برای زندگی است. جالب اینجاست که وقتی سوالم را پرسیدم هیچ اشاره‌ای به آب و هوای گرم‌تر یا فعالیت‌های خارج از منزل نکردم، اما این نتیجه نیز به این دلایل بسیار دقیق است.

هوش مصنوعی همچنین فکر می‌کرد شیکاگو ممکن است با سبک زندگی من مطابقت داشته باشد، با توجه به اینکه این شهر یک مرکز اصلی هنر، با موزه‌ها، تئاترها و مکان‌های موسیقی فراوان است و گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر از برخی از شهرهای ساحلی بزرگ‌تر مانند نیویورک یا نیویورک و لس آنجلس است.

من مطمئناً ایده زندگی در شیکاگو را در نظر گرفته ام، بنابراین این پیشنهاد نیز مناسب است.

به طور کلی، ChatGPT یک مورد عالی برای مهاجرت به ایالات متحده ایجاد کرد – حداقل از نظر من.

در تئوری، من قطعاً می‌توانم خودم را در شهرهایی ببینم که ChatGPT پیشنهاد کرده است، و استدلال آن در پشت حرکت به ایالات متحده بیش از حد متقاعدکننده است. آیا پیشنهاداتش را دنبال خواهم کرد؟ احتمالا نه.

با این حال، من تحت تأثیر قرار گرفتم که چقدر توانسته است از اطلاعاتی که ارائه کردم درباره من تشخیص دهد و چگونه می تواند از این برای ارائه پیشنهادات دیگر استفاده کند.

اگر قصد مهاجرت (در داخل کانادا یا جاهای دیگر) را دارید، می تواند ابزاری باشد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند!

Call Now Button