جشنواره موسیقی و آبجو VCBW تابستان امسال با تغییراتی بازمی‌گردد

بزرگترین رویداد آبجوی دستی Lower Mainland رسماً برای تابستان 2023 بازمی‌گردد، اما این بار، این رویداد از اشتباهات گذشته درس می‌گیرد و تغییرات اساسی ایجاد می‌کند.

مردم ممکن است به یاد داشته باشند سال گذشته جشنواره آبجو و موسیقی VCBW، دارندگان بلیت را پس از صف‌های بسیار طولانی چه برای ورود به رویداد و چه در داخل محل برگزاری که منجر به زمان‌های انتظار غیرمنطقی شده بود، کمی ناامید کرد.

به گفته کسانی که در رویداد 2022 شرکت کردند، کمبود آب در دسترس و مشکلات سیستم پرداخت به این معنی است که اکثر افرادی که برای این رویداد هزینه کرده بودند، چیزی نزدیک به ارزش پول خود دریافت نکردند.

در آن زمان، برگزارکنندگان جشنواره شرکت تولید رویداد تازه تأسیس شده Feaster و سازمان دهندگان اولین VCBW به دلیل اشتباهات خود عذرخواهی کردند و علت انتظارهای طولانی را ناشی از کمبود کارکنان دانستند. ما 25 نفر داشتیم که در آن زمان حاضر نشدند در این رویداد کار کنید و این صف های طولانی‌ نتیجه عدم حضور کارکنان برنامه‌ریزی شده بود.

علی‌رغم ناکامی‌های آشکار رویداد تابستان گذشته، VCBW رسما تابستان امسال بازمی‌گردد، با یادداشتی از سازمان‌دهندگان که توضیح می‌دهد چگونه شکست سال گذشته بر برخی تغییرات عمده در برنامه‌نویسی رویداد آتی تأثیر گذاشته است.

در این نامه در وب سایت رویداد آمده است: از 9 جولای 2022، ما تیم پشت VCBW خود را به چالش کشیده و تمرکز کرده ایم تا مطمئن شویم هیچ یک از اشتباهاتی که در آن روز رخ داد، هرگز تکرار نخواهد شد.

برخی از این تغییرات شامل تغییر به یک رویداد یک روزه (به جای دو روز)، و همچنین نمونه های آبجو در هزینه بلیط و ارائه آب رایگان به مهمانان است.

این وب سایت توضیح می دهد، این رویداد یک روزه، در 8 جولای در PNE Fairgrounds برگزار می شود، و تضمین می کند تمام تلاش ها بر این متمرکز شده که مطمئن شویم بهترین را ارائه خواهیم داد.

سازمان‌دهندگان همچنین استفاده از RFID (یک سیستم پرداخت بی‌سیم) و توکن‌ها را کنار گذاشته‌اند و به جای آن ترجیح می‌دهند تمام نوشیدنی‌های ارائه شده در بلیط ورودی گنجانده شود. آنها امیدوارند این امر باعث کاهش مدت زمانی که میهمانان در صف برای گرفتن آبجو سپری می کنند شود.

آن‌ها همچنین قول داده‌اند، ایستگاه‌های آب قابل پر کردن را بیاورند و به مهمانان اجازه می‌دهند تا بطری‌های آب خود را بیاورند و اطمینان حاصل کنند مهمانان به تمام آب رایگانی که احتمالاً می‌توانند از آن لذت ببرند دسترسی خواهند داشت.

در حالی که شرکت‌کنندگان امسال هنوز اعلام نشده‌اند، سال گذشته شامل نمایندگانی از شرکت‌های مورد علاقه محلی مانند 33 Acres Brewing، Barnside Brewing Co.، Twin City، House of Funk، Beere Brewing Co.، و Neighborhood Brewing and Container Brewing بود.

در سال‌های گذشته موسیقی زنده از نوازندگان کانادایی و همچنین پاپ‌آپ‌های رستوران و کامیون‌های غذا حضور داشتند. جزئیات رویداد امسال هنوز در حال نهایی شدن است، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرگرمی و غذا با ما همراه باشید.

پیش فروش بلیت ها سه شنبه 11 آوریل ساعت 10 صبح آغاز می شود.

VCBW Craft Beer Week Festival
زمان: 8 جولای 2023
مکان: PNE/Playland – 2901 E Hastings Street, Vancouver
بلیط: پیش فروش 11 آوریل

Call Now Button