رویدادهایی که این هفته می توانید در آنها شرکت کنید

Art World Expo
جشن‌هایی برای Art World Expo برگزار می‌شود که امسال دهمین سالگرد آن برگزار می‌شود. آثار بیش از 100 هنرمند و طراح نمایش داده خواهد شد. همه چیز از جمعه با جشن سالگرد کتاب‌ها در Shipyards’ Pipe Shop آغاز می‌شود، از نمایش‌های مد و اجرای موسیقی زنده گرفته تا حراج‌ها و مسابقات نقاشی بدن.

31 مارس – 2 آوریل، Shipyards’ Pipe Shop. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت The Art World Expo به ادرس https://theartworldexpo.com/?utm_source=north%20shore%20news&utm_campaign=north%20shore%20news%3A%20outbound&utm_medium=referral مراجعه کنید.

Carrie: The Musical
خودتان را طرفدار ژانر ترسناک حساب می کنید؟ بر اساس رمان مشهور Stephen King در سال 1974 و فیلم تحسین‌شده‌ای که پس از آن منتشر شد.

23 مارس تا 1 آوریل، تئاتر BlueShore در Capilano University. اطلاعات بیشتر را می توانید در وب سایت دانشگاه https://tickets.capilanou.ca/TheatreManager/1/tmEvent/tmEvent1218.html?utm_source=north%20shore%20news&utm_campaign=north%20shore%20news%3A%20outbound&utm_medium=referral بیابید.

When Time Got Louder
نامزد دریافت جایزه اول فیلم برجسته در Frameline San Fransisco International LGBTQ Film Festival و با حضور در مدار VIFF، انتظارات زیادی برای اکران رسمی فیلم When Time Got Louder به کارگردانی Connie Cocchia از وست ونکوور وجود دارد. این فیلم به موضوعات پیرامون اوتیسم و ​​جامعه LGBTQ+ می پردازد، قرار است در 31 مارس در Cineplex، در Fifth Ave در 31 مارس افتتاح شود و جلسات پرسش و پاسخ در آخر هفته دنبال شود.

از 31 مارس، سینماهای شرکت کننده. برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایش فیلم و پرسش و پاسخ به وب سایت فیلم https://whentimegotlouder.com/?utm_source=north%20shore%20news&utm_campaign=north%20shore%20news%3A%20outbound&utm_medium=referral مراجعه کنید.

Author Talk: Ted Barris
29 مارس، کتابخانه عمومی ناحیه نورث ونکوور.

Oh Mother

بیشتر از یک کنسرت، Oh Mother یک تجربه موسیقایی است که به مادری اختصاص دارد و ویدیو، آهنگ و تصاویر را به هم می‌پیوندد. این اجرا که توسط Andre Superstein خواننده جاز رهبری می‌شود، اما آثاری از نوازندگان دیگر کانادایی مانند Jane Bunnett و Rachel Therrien را به نمایش می‌گذارد.

31مارس – 1 آوریل، Presentation House Theatre. برای اطلاع از زمان، بلیط و اطلاعات بیشتر به وب سایت تئاتر https://www.phtheatre.org/oh-mother-march-31-april-1-2023/#1640058730936-cbca3b7d-33ab?utm_source=north%20shore%20news&utm_campaign=north%20shore%20news%3A%20outbound&utm_medium=referral مراجعه کنید.

Music on Main: Vicky Chow plays Philip Glass

Vicky Chow سوپراستار پیانو، بزرگ شده در ونکوور، پس از اولین حضور خود در ارکستر در سن 10 سالگی با ارکستر سمفونیک ونکوور، تحسین منتقدان را به خود اختصاص داد. Chow که توسط نیویورک تایمز با عنوان “درخشنده” و توسط Time Out نیویورک “یک پیانیست بزرگ” توصیف شده است، با اجرای “Piano Études, Book 1” توسط آهنگساز افسانه ای Philip Glass در Christ Church Cathedral زادگاه خود اجرا خواهد کرد.

28 مارس، Christ Church Cathedral برای بلیط و اطلاعات بیشتر به Music On Main به آدرس https://www.showpass.com/vicky-chow-plays-philip-glass/?utm_source=north%20shore%20news&utm_campaign=north%20shore%20news%3A%20outbound&utm_medium=referral مراجعه کنید.

BusyBody

گویا جذابیت دهکده‌، پیاده‌روی‌های دوست‌داشتنی و دونات‌های عالی کافی نیست، Deep Cove اکنون رمز و راز قتل را به فهرست جاذبه‌های خود اضافه می‌کند. BusyBosy، محصولی با طرح قتل پرپیچ و خم در مرکز خود، این پنجشنبه در Deep Cove Stage Society شروع می شود.

30مارس – 14 آوریل، Deep Cove Stage Society. برای ساعت، بلیط و اطلاعات بیشتر، به وب سایت تئاتر https://deepcovestage.com/?utm_source=north%20shore%20news&utm_campaign=north%20shore%20news%3A%20outbound&utm_medium=referral مراجعه کنید.

Observances

عکاس Cosmo Campbell و هنرمند Jessica Fairweather برای این نمایشگاه که قصیده‌ای از مکان‌های دیدنی محلی است، به هم می‌پیوندند و از مهمانان دعوت می‌کنند تا بپرسند که چگونه ما با مکان‌های اطرافمان تعامل داریم و چه چیزی می‌تواند در مورد شرایط انسانی بیان کند.

تا آوریل، Kay Meek Centre. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت این مرکز https://kaymeek.com/events/observances?utm_source=north%20shore%20news&utm_campaign=north%20shore%20news%3A%20outbound&utm_medium=referral مراجعه کنید.

As We Rise

با بیش از 100 عکس از مجموعه Wedge بزرگترین مجموعه خصوصی کانادا که متعهد به حمایت از هنرمندان سیاه پوست است As We Rise جشنی از تاریخ، زندگی و فرهنگ سیاه پوستان است. عکس‌های برجسته Gordon Parks ، عکاس نمادین حقوق مدنی، Malick Sidibé برنده جایزه Hasselblad ، Carrie Mae Weems پرتره‌نگار با نفوذ، و Texas Isaiah عکاس معاصر، اولین عکاس ترنس که عکس روی جلد Vogue را عکاسی کرد، دربرمی‌گیرد.

تا 1 می، The Polygon. اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه را می توانید در وب سایت گالری https://thepolygon.ca/exhibition/as-we-rise/?utm_source=north%20shore%20news&utm_campaign=north%20shore%20news%3A%20outbound&utm_medium=referral مشاهده کنید.

Call Now Button