خبر هیجان انگیز سینمایی: فصل دوم سریالThe last of us در ونکوور فیلمبرداری خواهد شد

رهبران ونکوور خوشحال هستند زیرا فصل دوم سریال The Last of Us احتمالاً در ونکوور فیلمبرداری می شود.

از زمان انتشار این خبر، طرفداران بسیار هیجان زده اند و رهبران ونکوور، از جمله شهردار Ken Sim، به همان اندازه از این پیشرفت هیجان زده است.

Sim گفت: ما بسیار هیجان زده هستیم که یکی از بزرگترین برنامه های تلویزیونی ونکوور را برای فیلمبرداری انتخاب کرده است.

ونکوور هالیوود شمالی است. این اعلامیه نشان دهنده قدرت مستمر شهر ما در بخش فیلم و تلویزیون است. همانطور که به آینده می نگریم، مطمئن هستم که شاهد خواهیم بود که تولیدات بیشتری تصمیم می گیرند پروژه خود را در اینجا بسازند.

یکی دیگر از بازیگران برجسته در صنعت فیلم محلی Geoff Teoli گفت، به این خبر امیدوار است.

او گفت: این خبری است که من و شهردار Sim از زمان سفر اخیرمان به لس‌آنجلس و بحث‌های بسیار سازنده با استودیوهای بزرگ آنجا به آن امیدوار و مشتاقانه منتظر آن بوده‌ایم.

اگرچه به نظر می رسد شهرت 50 ساله ونکوور در فیلمسازی خود گویای این موضوع است، برای موفقیت ما در 50 سال آینده باید فعال، جسور باشیم و به طور مستمر روابط و اعتمادی را که خدمه، تکنسین ها و استودیوهای با استعداد ما ایجاد کرده اند، تقویت کنیم. صرف زمان برای درک و رفع نیازهای چنین صنعت مهمی همیشه ارزشش را دارد.

فصل اول این سریال پرطرفدار در آلبرتا فیلمبرداری شد و یک موهبت بزرگ برای صنعت گردشگری در این استان بود. این کار مکان های فیلمبرداری را به مقصدهای محبوب برای طرفداران و بازدیدکنندگان منطقه تبدیل کرد. ونکوور در حال حاضر یک مقصد توریستی داغ است و سریال پرطرفدار HBO می‌تواند اینجا را به کانونی برای بازدیدکنندگان بیشتر تبدیل کند.

انتظار می‌رود فصل دوم بر اساس رویدادهای دومین بازی پرطرفدار پلی‌استیشن، The Last of Us Part II باشد که عمدتاً در سیاتل، واشنگتن اتفاق می‌افتد.

این تولید احتمالاً مشاغل بیشتری را در صنعت فیلم ونکوور ایجاد خواهد کرد. در سال 2021، صنعت تولید فیلم و تلویزیون بریتیش کلمبیا رکورد 4.8 میلیارد دلاری را به دست آورد. برخی از اعضای اتحادیه های سینمایی قبلاً هیجان خود را به صورت آنلاین درباره فیلمبرداری احتمالی فصل دوم ابراز کرده اند.

برخی منابع نشان می‌دهند، فیلمبرداری فصل اول The Last of Us تقریباً 15 میلیون دلار برای هر قسمت هزینه داشته است.

Call Now Button