دونالد ترامپ به دادگاه احضار شد

هیئت منصفه ویژه دادگاه منهتن دونالد ترامپ رئیس ‌جمهور سابق ایالات متحده را برای پرداخت حق السکوت برای سرپوش گذاشتن بر دو رابطه جنسی خارج از ازدواج با دو بازیگر پورن استار متهم شناخت.

این رای هیئت منصفه به منزله محکومیت متهم نیست و معمولا به منظور ارزیابی احتمال صدور محکومیت فرد مظنون به ارتکاب جرم در صورت برگزاری محاکمه قضایی تشکیل می‌شود.

دادستان ‌های نیویورک با بررسی های خود به این نتیجه رسیدند، پولی که به استورمی دانیلز، مجری و کارگردان فیلم پورن و کارن مک ‌دوگال، مدل سابق پلی ‌بوی از طرف ترامپ پرداخت شده تا از انتشار خبر رابطه خود با دونالد ترامپ خودداری کنند.

ترامپ دوباره برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 کاندید شده است.

وی دقایقی پس از اعلام کیفرخواست در بیانیه ای طولانی اتهامات مطرح شده علیه خود را «آزار و اذیت سیاسی و دخالت در انتخابات» عنوان کرد و آن را گام بعدی کمپین چپ گرا در از بین بردن جنبش Make America Great Again خواند.

آلینا حبا، وکیل ترامپ، گفت، او قربانی نسخه فاسد و تحریف شده سیستم قضایی آمریکا شده و در نهایت تبرئه خواهد شد.

با متهم شدن هر فرد ساکن نیویورک، انگشت نگاری، عکس برداری و بازداشت به دنبال دارد که به نظر نمی رسد ترامپ از این موضوع مصون باشد.

ترامپ در هفته‌های گذشته در رسانه‌ های اجتماعی از حامیانش خواست از طرف او اعتراض کنند. که باعث شد تدابیر امنیتی شدیدتری در اطراف دادگاه کیفری منهتن ایجاد شود.

Call Now Button