نمایندگان BCTF پاسخی به کاهش تعداد معلمان مرد نمی دهند

رهبران B.C. Teachers’ Federation علاقه چندانی به پاسخگویی در مورد کاهش نسبت معلمان مرد به یک در چهار نشان نمی دهند.

ماه گذشته، نمایندگان کنوانسیون BCTF پیشنهادی را برای برداشتن گام‌هایی برای جبران افزایش نابرابری جنسیتی در حرفه معلمی را رد کردند.

مردان جوان اکنون کمتر از 40 درصد از کسانی که در آموزش عالی هستند را تشکیل می‌دهند.

Phil Gardner معلم بازنشسته و مشاور مدرسه می گوید، روندی وجود دارد که برای پسرها خوب نیست. داشتن یک معلم مرد می تواند به بهبود رفاه و اعتماد به نفس پسرها کمک کند. او متوجه شده است پسران در مدارس با معلمان مرد، کمتر درگیر می شوند.

آمارهای وزارت آموزش و پرورش BC نشان می دهد، تنها 9972 معلم مرد در مدارس دولتی در بریتیش کلمبیا در مقایسه با 38285 معلم زن وجود دارد. داده های دیگر نشان می دهد، تعداد معلمان مرد زیر 35 سال تنها 15 درصد است.

کمبود معلمان مرد بخشی از یک مشکل بزرگ حرفه ای در جامعه است، جایی که علیرغم پیشرفت های زنان در بسیاری از زمینه ها، برخی از بخش ها به طور فزاینده ای بر اساس جنسیت تفکیک می شوند.

در حالی که زنان به تشویق برای حرکت به سمت STEM (علم، فناوری، مهندسی و پزشکی) پاسخ داده‌اند، مردان کمتری نسبت به دهه‌های پیش وارد حوزه‌های به اصطلاح HEAL: بهداشت، آموزش، مدیریت و سواد می شوند.

طبق نظرسنجی OECD، باشگاهی متشکل از 38 کشور عمدتاً ثروتمند، در حوزه حیاتی آموزش، پسران در حال حاضر دو برابر بیشتر از دختران معتقدند “مدرسه اتلاف وقت است”. و در ایالات متحده، پسران سه برابر بیشتر از دختران از مدرسه اخراج می شوند.

در سرتاسر آمریکای شمالی، نسبت مردان در کلاس‌های درس از یک در سه در دهه 1980 به حدود یک در چهار کاهش یافته است و در مدارس ابتدایی معمولی، از هر 10 معلم، 9 معلم زن هستند.

هنگامی که Postmedia به مدیران BCTF مجموعه‌ای از سوالات را در مورد دیدگاه‌های آنها در مورد شکست طرح “اصلاح نابرابری جنسیتی” در کلاس‌های درس ارسال کرد، آنها یا پاسخی ندادند یا از اکثر سؤالات اجتناب کردند.

یکی از مقامات رسانه ای BCTF تنها بیانیه ای را از طریق ایمیل ارائه کرد: B.C. کمبود شدید معلم را تجربه می کند و فدراسیون معتقد است بسیار مهم است که همه ذینفعان از جمله وزارتخانه، مناطق مدرسه و موسسات تحصیلات تکمیلی با هم روی راه حل هایی کار کنند که معلمان جدید از همه گروه های جمعیتی را به این حرفه جذب کند.

Call Now Button