پلیس ویژه قتل، به دنبال کمک برای شناسایی مظنونان قتل در وست ونکوور است

پلیس قتل از مردم می خواهد تا دو مظنون مرد را در ارتباط با قتل در وست ونکوور شناسایی کنند.

تیم تحقیقات یکپارچه قتل بیانیه‌ای منتشر و تایید کرد، قربانی Francis Este در بعدازظهر 21 مارس در پارکینگ زیرزمینی یک ساختمان آپارتمانی در  2100 block of Argyle Avenueمورد حمله قرار گرفت.

در ساعت 4:48 بعد از ظهر، پلیس وست ونکوور گزارش‌هایی مبنی بر جراحات شدید مردی در آدرس پاسخ داد و مأموران بلافاصله پس از آن در محل حاضر شدند. پلیس گفت، آنها دریافتند Este از جراحات تهدید کننده زندگی ناشی از ضربات متعدد چاقو رنج می برد. نیروهای امدادی برای نجات جان او تلاش کردند، اما وی بر اثر جراحات وارده در محل جان باخت.

IHIT گفت، شاهدان گزارش دادند یک مظنون را دیده اند که با پای پیاده از منطقه به سمت شرق در خیابان Argyle فرار کرده است.

IHIT گفت،ما هویت دکتر Este را در تلاش برای ایجاد جدول زمانی از فعالیت‌های او که منجر به قتل شده است، منتشر می‌کنیم.

IHIT تحقیقات را پیش برد و از طریق بررسی دوربین مدار بسته، دو مظنون شناسایی شدند. تحقیقات روی شناسایی هر دوی این مردها و تعیین نقش آنها در این قتل متمرکز است.

Sgt. Timothy Pierotti از IHIT گفت: اگر یکی از این دو مرد را می شناسید، فوراً با IHIT تماس بگیرید. ما معتقدیم این یک حادثه هدفمند بوده که ممکن است به رویدادهای دیگر زندگی دکتر Este در طول چند ماه گذشته مرتبط باشد.

تیم قتل به همکاری با پلیس وست ونکوور ادامه می دهد و همه راه های احتمالی تحقیقات را دنبال می کند. Pierotti گفت، بازرسان در حال حاضر و در روزهای آینده چندین منطقه را بررسی می کنند و همچنین شاهد جمع آوری شواهد و شناسایی شهود هستند.

IHIT از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این قتل دارد می خواهد که با خط اطلاعات IHIT به شماره  1-877-551-4448 یا از طریق ایمیل به آدرس ihitinfo@rcmp-grc.gc.ca تماس بگیرد.

Call Now Button