کارهای خارق العاده که این هفته 3 تا 10 آوریل می توانید در ونکوور انجام دهید

Vancouver Canadians vs Spokane Indians
بیسبال برگشته است. در تمام فصل به کانادایی های ونکوور بپیوندید و Blue Jays را تشویق کنید. شما می توانید بازی را در حالی که از هات داگ، همبرگر، پاپ کورن و سایر موارد مورد علاقه خود همراه با یک آبجو سرد لذت می برید تماشا کنید. به علاوه شب های موضوعی هیجان انگیز را از دست ندهید.

زمان: 7 تا 9 آوریل 2023
ساعت: روز جمعه گیت ها ساعت 6 بعد از ظهر باز می شوند، اولین بازی ساعت 19:05، شنبه و یکشنبه گیت ها در ساعت 12 بعد از ظهر باز می شوند، اولین بازی در ساعت 1:05 بعد از ظهر
مکان: Nat Bailey Stadium – 4601 Ontario Street, Vancouver
بلیط: از 20 دلار شروع می شود و می توان آن را به صورت آنلاین در CanadiansBaseball.com، از طریق تلفن به شماره 604-872 5232 یا حضوری در گیشه Nat Bailey خریداری کرد.

عید پاک در Cannery
در این آخر هفته سالانه مناسب برای خانواده، در Gulf of Georgia Cannery National Historic Site، صنایع دستی، داستان، بازی، و شکار ماهی آزاد عید پاک محبوب است. فعالیت ها برای کودکان دو تا شش ساله مناسب است.

زمان: 7 تا 9 آوریل 2023
ساعت: 10:30 صبح تا 4 بعد از ظهر
مکان: Gulf of Georgia Cannery National Historic Site – 12138 4th Avenue, Richmond
هزینه: پذیرش رویداد ویژه 5.5 دلار برای کودکان دو سال به بالا، 8.50 دلار برای بزرگسالان 18 سال به بالا

Marvel Avengers S.T.A.T.I.O.N.

Marvel Avengers S.T.A.T.I.O.N.، ارائه شده توسط NEON و گروه سرگرمی Paquin، از مهمانان قدیمی دعوت می کند تا از نزدیک با لباس ها و لوازم جانبی برخی از جدیدترین و بهترین نسخه های استودیو مارول، از جمله سپر کاپیتان آمریکا و زره مرد آهنی آشنا شوند.

به عنوان یک کار جدید شروع کنید و تاریخ، علم، مهندسی، ژنتیک و مشخصات Avengers مورد علاقه خود را کشف کنید.

زمان: اکنون تا 28 می 2023
ساعت: 10 صبح تا 7 بعد از ظهر (دوشنبه تا چهارشنبه)، 10 صبح تا 9 شب (پنجشنبه تا شنبه)
کجا: The Amazing Brentwood – 4567 Lougheed Highway, Burnaby
بلیط ها: قیمت ها از 29 دلار برای بزرگسالان و 23 دلار برای کودکان (به اضافه هزینه ها)، با تخفیف برای دانش آموزان، سالمندان و گروه ها شروع می شود. بسته های VIP نیز موجود است و نوزادان زیر سه سال رایگان هستند. خرید آنلاین

UBC Food Truck Festival
جشنواره کامیون غذای UBC که توسط Greater Vancouver Food Truck Festival سازماندهی شده است، در 5 و 6 آوریل برگزار می شود.

این رویداد در منطقه University Commons نزدیک AMS Nest و Lee Square برگزار می‌شود و بیش از 20 کامیون مواد غذایی، 15 فروشنده سرگرمی‌های زنده را به نمایش می‌گذارد.

زمان: 5 و 6 آوریل 2023
زمان: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر
محل: UBC University Commons — 6133 University Boulevard, Vancouver

Scuba Bunny at the Vancouver Aquarium
Scuba Bunny دو بار در روز در طول هفته عید پاک از آکواریوم ونکوور بازدید خواهد کرد. خرگوش آبزی را ببینید که باله هایش را به تن کرده و در ساعت 11 صبح و 1 بعد از ظهر برای غواصی می رود. شما می توانید با بیش از 65000 حیوان در 120 نمایشگاه در آکواریوم ملاقات کنید.

زمان: 1 تا 10 آوریل 2023
ساعت: 10 صبح تا 5 بعد از ظهر
مکان: Vancouver Aquarium – 845 Avison Way, Vancouver
پذیرش: قیمت های مختلف، خرید آنلاین

Dominion Bar + Kitchen’s 5-Year Anniversary Party
Celebrate Civic Hotel ، Autograph Collection و رستوران های آنها، پنجمین سالگرد Dominion Bar + Kitchen در 6 آوریل برگزار می کنند. Dominion Bar + Kitchen میزبان مهمانی از ساعت 6 تا 10 شب برای جشن تولد خود است. منوی ساعت شاد آنها نیز از ساعت 11:30 صبح تا 10 شب در دسترس خواهد بود که شامل شراب ها، کوکتل ها، آبجوها و لقمه های خوشمزه است.

DJ WillSea در طول شب اجرا خواهد کرد و یک جایزه هیجان انگیز 100 دلاری کارت هدیه Dominion و یک شب اقامت در هتل Civic با صبحانه وجود دارد.

هتل Civic یک بوتیک هتل با اتاق هایی مشرف به افق زیبای BC است. هتل Civic به عنوان یکی از اعضای مجموعه Marriott International’s Autograph ، روحیه مستقل و شخصیتی غنی را با اتاق‌های مهمان مجلل و امکانات رفاهی ارائه می‌کند.

زمان: 6 آوریل 2023
ساعت: 11:30 صبح تا 10 شب
محل:  Dominion Bar + Kitchen – 13475 Central Ave Unit D1, Surrey

Bad Friends with Andrew Santino and Bobby Lee
Bobby Lee (MADtv)  و Andrew Santino (Dave) مجریان پادکست هفتگی Bad Friends هستند. این دو با دوستان خود در داخل و خارج از صنعت سرگرمی مصاحبه می کنند و در عین حال به تاریخچه خود می پردازند. یک ضبط زنده در این ماه را که توسط Just For Laughs Vancouver ارائه شده است، تجربه کنید.

زمان: 6 آوریل 2023
ساعت: درب 7 بعد از ظهر، نمایش 20:00
مکان: The Orpheum – 601 Smithe Street, Vancouver
هزینه: قیمت های مختلف، خرید آنلاین

Vancouver Canucks
Canucks فصل عادی NHL را در راجرز آرنا این ماه با بازی‌های خانگی از جمله Chicago Blackhawks در 6 آوریل و Calgary Flames در 8 آوریل به پایان می‌رساند.

زمان: 6 و 8 آوریل 2023
ساعت: 19:00
مکان: Rogers Arena – 800 Griffiths Way, Vancouver
هزینه: مختلف؛ خرید آنلاین

Too Funny at The Park Pub
کمدین‌ها Damonde Tschritter (The Debaters) و Amber Harper-Young (Just For Laughs) یک نمایشگاه هفتگی استندآپ را در Park Pub ارائه می‌کنند.

زمان: هر سه شنبه
ساعت: ساعت 19:30
مکان: The Park Pub – 1755 Davie Street, Vancouver
بلیط: 20 دلار، خرید آنلاین

عید پاک در موزه معدن بریتانیا
موزه معدن بریتانیا از بازدیدکنندگان دعوت می‌کند تا در طول جشن عید پاک، همه چیز را در مورد نحوه کار در معدن بیاموزند.

زمان: 7 تا 10 آوریل 2023
ساعت: 9 صبح تا 4:30 بعد از ظهر
مکان: Britannia Mine Museum – 150 Copper Drive, Britannia Beach
هزینه: ورودی موزه متفاوت است، خرید آنلاین

Plenty Warehouse Sale
Plenty Warehouse Sale این آخر هفته طولانی آوریل در مرکز همایش ونکوور باز می گردد. خریداران می توانند تا 90 درصد تخفیف روی پوشاک، کفش و لوازم جانبی زنانه و مردانه دریافت کنند.

ظاهر تابستانی خود را تازه کنید یا برای پاییز آینده آماده شوید. هر آنچه که به دنبال آن هستید، تخفیفات غیرقابل انکار هستند.

زمان: 7 تا 10 آوریل 2023
ساعت: 8 صبح تا 7 بعد از ظهر (جمعه)، 10 صبح تا 6 بعد از ظهر (شنبه)، 11 صبح تا 5 بعد از ظهر (یکشنبه)، 11 صبح تا 3 بعد از ظهر (دوشنبه)
مکان: Vancouver Convention Centre Hall B (under the sails) — 999 Canada Place, Vancouver
ورود: رایگان

New West Farmers’ Market
New West Farmer’s Market ده‌ها فروشنده و کامیون مواد غذایی را هر هفته به نمایش می‌گذارد. در حالی که از سرگرمی های زنده لذت می برید، محصولات تازه مزرعه، اقلام محلی صنعتگران، غذاهای لذیذ آماده و غیره را خریداری کنید.

زمان: هر پنجشنبه تا 2 نوامبر 2023
ساعت: 3 الی 7 بعد از ظهر
مکان: Tipperary Park next to New West City Hall – 315 Queens Avenue, New Westminster

The Faberge Ball: An Interactive Easter Cabaret
The Fabergé Ball یک کاباره متنوع تعاملی است که توسط Dandy میزبانی می‌شود و دارای اجراهایی از Holly Graphic، Genesis، Scarlet Delirium، Monday Blues، Human Girl، Margaux Rita و Jordy Matheson است. این رویداد شامل مسابقه لباس و یک مهمانی رقص است.

زمان: 8 آوریل 2023
ساعت: درب 8 شب، نمایش 9 شب
مکان: Rio Theatre — 1660 East Broadway, Vancouver
هزینه: 30 دلار به صورت آنلاین یا 35 دلار درب محل. صندلی VIP نیز موجود است. خرید آنلاین

Dragonette
برنده Juno و جایزه SOCAN Dragonnette این هفته به Hollywood Theatre می آید.

Dragonette ، نام حرفه‌ای هنرمند و ترانه‌سرا تحسین‌شده Martina Sorbara برای آهنگ‌های موفق جهانی مانند “Pick Up the Phone,” “Let it Go,” and the chart-topping “Hello” با Martin Solveig که در صدر جدول قرار دارد، محبوب است. تور بهاری آمریکای شمالی در حمایت از Twennies، آخرین آلبوم استودیویی او که پاییز گذشته منتشر شد، است.

زمان: 4 آوریل 2023
ساعت: 8 شب
مکان: Hollywood Theatre – 3123 West Broadway, Vancouver
بلیط: 30 دلار برای پذیرش عمومی 19+.

Duo Duel at Tightrope Theatre
جفت‌های پویا از بداهه‌نویسان هر شنبه عصر به صحنه تئاتر Tightrope می‌روند و سعی می‌کنند توجه جمعیت را به خود جلب کنند. چه کسی قهرمان خواهد شد؟ برای اطلاع از این موضوع باید به صورت زنده شرکت کنید.

زمان: هر شنبه
ساعت: 9:30 شب
مکان: Tightrope Theatre – 2343 Main Street, Vancouver
هزینه: 20 دلار به اضافه هزینه ها. خرید آنلاین

The Secret Garden Dome Experience
وارد یک “واحه گیاه شناسی” شوید و در میان گل ها و شکوفه های گیلاس با The Secret Garden شام بخورید. گنبدهای اینجا در مجموع می توانند تا شش مهمان را در خود جای دهند. سازه های خصوصی دارای بخاری، گردش هوای تازه و سیستم های صوتی مستقل هستند تا مهمانان بتوانند آهنگ های خود را انتخاب کنند.

میهمانان می‌توانند از غذاهای الهام‌گرفته از ساحل غربی و بشقاب‌های قابل اشتراک‌گذاری در H Tasting Lounge و مثل همیشه، H Tasting Lounge مجموعه‌ای از کوکتل‌های عالی لذت ببرید.

زمان: اکنون تا 14 می 2023
ساعت: زمان های مختلف
مکان: H Tasting Lounge at The Westin Bayshore – 1601 Bayshore Drive, Vancouver
رزرو: آنلاین

8th Annual Big Easter Run
دوندگان در تاریخ 8 آوریل در اطراف Jericho Beach Park برای بازگشت سالانه Big Easter Run خواهند دوید. هشتمین رویداد سالانه وعده می دهد که یک روز سرگرم کننده برای کل خانواده باشد و همچنین یک جمع آوری کمک مالی برای KidSport BC است.

از کوچولوهای شرکت کننده در مسابقه 1 تا 3 کیلومتری نیز دعوت می شود در ساعت 13:15 در شکار تخم مرغ شرکت کنند. و برای تکمیل فضای جشن، Big Bunny Run شامل سرگرمی های زنده، مدال شکلات و موارد دیگر خواهد بود.

زمان: 8 آوریل 2023
ساعت: ظهر تا 16:15
مکان: Jericho Beach Park — 3941 Point Grey Road, Vancouver
ثبت نام: آنلاین

Vancouver Whitecaps vs LAFC – CONCACAF Quarterfinals
Vancouver Whitecaps به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان کونکاکاف صعود کرده است، اما برای ادامه راه خود در جام باشگاه‌های جهان، باید یکی از تیم‌های برتر لیگ را شکست دهد.

Whitecaps روز چهارشنبه 5 آوریل در BC Place به مصاف لس آنجلس اف سی می رود. دو تیم در ونکوور و لس آنجلس به مصاف هم می روند و پیروز دو مسابقه به نیمه نهایی می رسد.

زمان: 5 آوریل 2023
ساعت: 7 بعد از ظهر
مکان: BC Place – 777 Pacific Boulevard, Vancouver
هزینه: مختلف، خرید آنلاین

Wizkid
خواننده و ترانه سرای نیجریه ای الاصل Wizkid به تور بزرگ در آمریکای شمالی می رود و در ونکوور توقف خواهد کرد. این تور پس از انتشار آلبوم انفجاری جدید او More Love, Less Ego که شامل تک آهنگ های موفق “Bad to Me” و “Money & Love” است، اعلام شد.

این هنرمند برنده جایزه گرمی که نام اصلی او Ayodeji Ibrahim Balogun است، فعالیت خود را در موسیقی زمانی که تنها 11 سال داشت در لاگوس نیجریه آغاز کرد. آلبوم دوم او، Ayoin، در سال 2014 منتشر شد و از آن زمان، Wizkid به همکاری با هنرمندان بزرگ دیگری از جمله Drake، Burna Boy، Justin Bieber، H.E.R و Beyonce ادامه داده است.

زمان: 7 آوریل 2023
ساعت: 7:30 بعد از ظهر
مکان: Roger’s Arena — 800 Griffiths Way, Vancouver
بلیط: شروع از 57.45 دلار

Bunny Kisses & Easter Wishes
Lulu Island Winery میزبان بازار عید پاک فروشندگان محلی و شکار تخم مرغ عید پاک برای بزرگسالان و کودکان است. Rabbitats نیز در هر دو روز میزبان meet-and-treat خواهند بود.

زمان: 7 و 8 آوریل 2023
ساعت: 1 الی 5 بعد از ظهر
مکان:  Lulu Island Winery – 16880 Westminster Highway, Richmond
هزینه: بازدید از بازار رایگان، 5 دلار برای شکار تخم مرغ عید پاک. آنلاین ثبت نام کنید

I want to think about feminism, but I have to think about climate change by Alex Sandvoss
من می خواهم به فمینیسم فکر کنم، اما باید به تغییرات آب و هوایی فکر کنم اثر Alex Sandvoss هنرمند اهل Surrey، نمایشگاهی آتشین از 12 نقاشی رنگ روغن در Place des Arts در Coquitlam است.

Sandvoss در بیانیه‌ای می‌گوید: زمان آن فرا رسیده است که کسانی را که مسئول ساختن نظام نژادپرست، جنسیت‌گرا، طبقاتی و تخریب کره زمین هستند، پاسخگو کنیم. زمان آن فرا رسیده است که خواستار بازنگری و طراحی یک سیستم و اقتصاد منصفانه برای همه باشیم.

Place des Arts اشاره کرد، سالن Leonore Peyton یک فضای چند منظوره است و زمان تماشا محدود است. از بازدیدکنندگان خواسته می شود قبل از حضور تماس بگیرند.

زمان: اکنون تا 25 می 2023
ساعت: زمان های مختلف
مکان:  Place des Arts – 1120 Brunette Avenue, Coquitlam
مجانی

Vancouver Giants vs Kamloops Blazers
Vancouver Giants در دور اول پلی آف WHL به مصاف Kamloops Blazers می رود. بازی‌ها در 4 و 6 آوریل در مرکز رویدادهای Langley برگزار می‌شوند.

زمان: 4 و 6 آوریل 2023
ساعت: 7 بعد از ظهر (سه شنبه)، 19:30 (پنجشنبه)
مکان:  Langley Events Centre – 7888 200th Street, Langley
هزینه: مختلف، خرید آنلاین

Skin: Living Armor, Evolving Identity at Science World
دنیای علم در آخرین نمایشگاه خود از مهمانان دعوت می کند تا در دنیای پوست کنکاش کنند. Skin: Living Armor, Evolving Identity که توسط Acuitas Therapeutics ارائه شده است، به بررسی خواص منحصر به فرد پوست در موجودات مختلف می پردازد.

زمان: اکنون تا 29 می 2023
ساعت: 10 صبح تا 5 بعد از ظهر
کجا: Science World – 1455 Quebec Street, Vancouver
بلیط: آنلاین موجود است

Tots Easter Drop-in
موزه Surrey میزبان یک رویداد عید پاک برای نوزادان و والدینشان است. این رویداد شامل ملاقات با Easter bunny، نقاشی صورت، و هنر و صنایع دستی خواهد بود.

زمان: 6 آوریل 2023
ساعت: 10 صبح تا 1 بعد از ظهر
مکان: Museum of Surrey – 17710 56a Avenue, Surrey
ورود: رایگان

John Mayer: Solo
John Mayer خواننده و ترانه سرای برنده جایزه گرمی، تور جدید آکوستیک سولو خود را در روز دوشنبه، 10 آوریل به راجرز آرنا می آورد.

Mayer برنده هفت جایزه گرمی است که به خاطر آهنگ های به یاد ماندنی مانند “Daughters,” “Waiting on the World to Change,” and “Heartbreak Warfare محبوب شد. هنرمند روح‌ بخش Bridgeport ، Connecticut ، بیش از 20 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته و تا به امروز میلیاردها استریم به دست آورده است.

زمان: 10 آوریل 2023
ساعت: 19:30
مکان:  Rogers Arena — 800 Griffiths Way, Vancouver
بلیط: قیمت های مختلف.

Call Now Button