Kelowna Mountie از معترضان ضد اجبار به دلیل ویدیوهای YouTube شکایت کرد

یکی از افسران Kelowna RCMPاز یک معترض محلی و یوتیوبر پس از اینکه ویدیویی از مشاجره بین خودشان در رسانه های اجتماعی آپلود کرد، شکایت کرد.

Const. Conrad Erbes هفته گذشته علیه Marcel Duncan Irnie به دلیل انتشار مجموعه ای از ویدئوهای ضبط شده در 29 ژانویه 2022، شکایتی را به مبلغ 35000 دلار در دادگاه دعاوی کوچک تنظیم کرد.

Irnie ویدیوهای مشاجره بین خود و Erbes را منتشر کرد، که سعی می کرد او را وادار کند ماشین خود را که بیشتر روز در آنجا پارک شده بود، از جلوی شهرداری منتقل کند. این در اوج تظاهرات ضد اجبار در شهر و پس از تظاهرات بزرگی در Stuart Park در همان حوالی بود.

این ویدیوها صدها هزار بازدید و واکنش شدید Kelowna RCMP را به دنبال داشت.

Insp. Adam MacIntosh گفت: مشخص است که افسر با فردی در حال مشاجره بوده که سعی در ایجاد یک تعامل منفی برای جلب نظر داشته است.

افسر پلیس گفت: از آن تاریخ، طی چندین ماه، آقای Irnie از طریق اقدام مستقیم عمدی، با تهمت، افترا، فعالانه تلاش کرده و موفق به لطمه زدن به شخصیت و شهرت حرفه ای و شخصی Conrad Erbes شده است.

این دادخواست همچنین شامل یک اخطار توقف به Erbes مورخ 14 دسامبر 2022 است که به Irnie اطلاع می‌دهد و شما اجازه استفاده از نام، تصویر یا هر گونه بازتولید دیگری از آن‌ها را بدون رضایت کتبی من نداشته‌اید.

با این حال، این دعوا به شکل فعلی به جایی نخواهد رسید. دادگاه های دعاوی کوچک در BC قدرت رسیدگی به پرونده های افترا و تهمت را ندارند. یک قاضی در دادگاه دعاوی کوچک نمی‌تواند به Irnie دستور دهد ویدیوها را حذف کند، چیزی که Erbes به دنبال آن است.

باید دید که آیا Erbes مجدداً شکایت خود را در دادگاه عالی بریتیش کلمبیا تسلیم خواهد کرد که احتمالاً هزینه های حقوقی قابل توجهی را برای همه طرف های درگیر در پی خواهد داشت.

Call Now Button