Red Robinson اسطوره رادیو ونکوور درگذشت

Red Robinson اسطوره رادیو ونکوور که بیش از 60 سال را در این بخش گذراند، درگذشت.

خانواده وی در بیانیه ای که در اول آوریل 2023 منتشر شد، گفتند: با اندوه عمیق و قلب های شکسته، این خبر را به اطلاع می رسانیم که پدر عزیزمان، Red Robinson امروز صبح ساعت 8:15 صبح پس از یک بیماری کوتاه درگذشت.

وی با شروع کار خود در سال 1954 در حالی که هنوز در دبیرستان بود، به عنوان یکی از اولین دی جی ها در کانادا پیشگام بود که موسیقی راک را در CJOR پخش کرد. او در CKWX در ونکوور، و یک دوره کوتاه در  Portland (Oregon)،CFUN، CBC، و CISL بود.

در طول راه، او به طرق مختلف مورد تجلیل قرار گرفت، از جمله راه یافتن به تالار مشاهیر رادیو کانادا، دریافت نشان Order of B.C. در سال 2016 و دریافت جایزه Canada 125.

او به عنوان یک شخصیت رادیویی ونکووری، با بسیاری از ستاره های راک از جمله Buddy Holly، Elvis Presley، و the Beatles مصاحبه کرد.

خانواده او نوشتند: او از بسیاری جهات بزرگتر از زندگی بود، اما برای ما یک پدر و پدربزرگ فداکار، یک شوهر مهربان برای مادر فقیدمان Carole ، و یک دوست وفادار برای همه بود.

وی در مصاحبه ای در سال 2021، در مورد حرفه گسترده خود و به طور کلی زندگی صحبت کرد.

او گفت: شما نمی توانید در زندگی به گذشته نگاه کنید، باید به جلو نگاه کنید. و من هرگز سعی نکردم این کار را انجام دهم. این اتفاقی که افتاد غیرقابل باور است؛ مانند یک افسانه بود که به حقیقت پیوست.

بسیاری از مردم محلی خاطرات خود را از Robinson و تسلیت به خانواده او را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند.

Call Now Button