جاده های بسته شده و مسیرهای حمل و نقل عمومی برای Sunday’s Vancouver Sun Run

با توجه به اینکه هزاران نفر در این آخر هفته در اطراف شهر به عنوان بخشی از مسابقه عظیم Sun Run ونکوور خواهند دوید، این برنامه بر ترافیک و حمل‌ونقل عمومی تأثیر می‌گذارد.

در روز یکشنبه، 16 آوریل، بسته شدن پل Burrard برای چند ساعت، افزایش خدمات حمل و نقل (در مقایسه با یکشنبه‌های معمول)، و 18 گروه موسیقی که در طول مسیر می‌نوازند، از جمله مواردی است که مردم نزدیک مسابقه احتمالا متوجه خواهند شد.

خبر خوب این است که با حضور هزاران دونده و پیاده‌روی مسابقه، حمل و نقل اضافی نیز وجود خواهد داشت.

TransLink در بیانیه مطبوعاتی می‌گوید: ما در روز یکشنبه، 16 آوریل، خدمات حمل‌ونقل اضافی اضافه می‌کنیم!

برای مسافران SkyTrain، Canada Line از ساعت 5 صبح شروع می شود و ظرفیت آن از 7 صبح تا 3 بعد از ظهر افزایش یافته است. سایر خطوط نیز با افزایش ظرفیت ساعت 6:30 صبح باز خواهند شد.

اتوبوس SeaBus نیز زودتر از حد معمول شروع می‌شود و اولین سفر آن از نورث ونکوور در ساعت 7:02 صبح است. سفر معکوس در ساعت 7:16 صبح ونکوور را ترک می‌کند.

WestCoast Express همچنین دارای یک قطار ویژه خواهد بود، با سفر از ایستگاه Mission City در ساعت 7 صبح و سفر برگشت در ساعت 13:00.

در کنار افزایش سفرها، انحرافاتی نیز به دلیل مسیر دویدن وجود خواهد داشت.

مسیرهای تحت تاثیر عبارتند از: 2، 5، 6، 15، 50، 84، 240، 246، 257، N19 و N24. برای جزئیات، به سایت TransLink مراجعه کنید.

10k و 2.5 mini run دو مسیر متفاوت دارند.

مسابقه اصلی، با اولین دوندگان از ساعت 9 صبح در نزدیکی Thurlow و West Georgia شروع می شود، دوندگان از Georgia به سمت Denman ، قبل از رفتن به Denman ، به سمت Burrard Bridge ، به Kitsilano و از طریق Fairview در امتداد West 4th و West 6th حرکت می کنند.

اکثر خیابان ها بین ساعت 7 صبح تا ظهر بسته می شوند. تمامی راه ها باید تا ساعت 1:30 صبح بازگشایی شوند.

mini-run که از ساعت 8 صبح شروع می‌شود، در یک حلقه کوچک که بیشتر شامل خیابان Quebec و بلوار Pacific در نزدیکی BC Place است، حفظ می‌شود.

Call Now Button