جشنواره لاله های Abbotsford بهتر از همیشه بازمی گردد

Nick Warmerdam مالک Lakeland Flowers گفت، 27 هکتار گل لاله – متشکل از 70 گونه – در ملک Sumas Prairie کاشته شده است و تا 14 آوریل که جشنواره آغاز می شود، شروع به شکوفه دادن خواهد کرد.

جشنواره اصلی لاله Abbotsford در 36000-block of North Parallel Road برگزار و توسط Alexis Szarek دختر Nick مدیریت می شد. این جشنواره آخرین بار در سال 2018 در Abbotsford برگزار شد و Szarek اکنون به Armstrong نقل مکان و در آنجا یک عملیات پرورش گل دیگر را راه اندازی کرده است.

Warmerdam گفت، جشنواره جدید بزرگترین جشنواره در نوع خود در کانادا خواهد بود و شامل کیلومترها مسیرهای پیاده روی، تخصصی است. انواع لاله‌های وارداتی از هلند، به‌علاوه یک گل لاله به افتخار پدرش Peter Warmerdam پیشگام در پرورش گل تجاری در Sumas Prairie در این جشنواره وجود خواهد داشت.

Warmerdam گفت، در ابتدا، برنامه ی ما میزبانی از جمعیت های کوچک تری برای لذت بردن از مزارع گل بود. اما پس از شنیدن اینکه چگونه جمعیت آرزو می‌کنند در Abbotsford هنوز جشنواره لاله‌ها وجود داشته باشد، تصمیم گرفتیم آن را بازگردانیم و لاله‌ها، کلزای زمستانی، نرگس، گیاهان پوششی شکوفه‌دار، ادریسی، گل صد تومانی، اسطوخودوس و آفتابگردان کاشتیم.

Lakeland Flowers از سال 1974 در 3663 Marion Road فعالیت داشته است و در نوامبر 2021 در سیل Sumas Prairie آسیب جدی دید.

از آن زمان تاکنون، کارگران 27 هکتار گل لاله، 20 هکتار گل آفتابگردان و انواع مختلف دیگر گل ها را در قطعات پنج و 10 هکتاری کاشته اند.

جشنواره لاله Abbotsford از ساعت 6 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. هفت روز در هفته، از 14 آوریل شروع و در 14 می به پایان می رسد.

Craig Nichols مدیر اجرایی Tourism Abbotsford گفت، صدها هزار نفر در طول چهار سالی که جشنواره اصلی گل لاله برگزار می شد به Abbotsford آمدند. برگزاری یک جشنواره لاله‌ها به این بزرگی فوق‌العاده است و ما هیجان‌زده هستیم که از جمعیت استقبال کنیم.

Call Now Button