چادرهای افراد خانه به دوش در ونکوور جمع آوری می شوند

به دلیل کاهش مداوم امنیت عمومی و افزایش آتش سوزی در منطقه، کارکنان شهرداری ونکوور با همکاری پلیس، چادرهای خانه به دوشان در امتداد خیابان ایست هیستینگز را جمع آوری کردند.

به گفته شهرداری، کارکنان در حال پاکسازی تمام چادرها و سازه ‌های باقیمانده این کمپ هستند و برخی از چادرها و برزنت ها به داخل کامیون های زباله انداخته شدند. ولی برخی از ساکنان منطقه می گویند، باز هم به این منطقه بازخواهند گشت.

کن سیم، شهردار ونکوور گفت، ما باید خیابان ایست هیستینگز را مجددا به مکانی امن در داون تاون ایست ساید تبدیل کنیم اما روزهای آینده روزهای چالش برانگیزی خواهند بود.

دستور حذف سازه های موجود در امتداد خیابان ایست هیستینگز در جولای 2022، از سوی رئیس آتش نشانی ونکوور به دلیل افزایش خطر آتش سوزی صادر شده بود. در هشت ماه گذشته بیش از 400 آتش سوزی در این منطقه رخ داده و 4 نفر نیز مجروح شده اند.

همچنین پلیس ونکوور اعلام کرد، حملات در منطقه ایست ساید نیز از آگوست گذشته 9 درصد افزایش یافته اند. اینجا یکی از معدود خیابان‌ های موجود در بریتیش کلمبیا است که مردم از پیاده‌ روی کردن در آن یا از بردن خانواده‌ هایشان به آنجا می ‌ترسند.

شهرداری از مردمی که در خیابان ایست هیستینگز زندگی می کنند درخواست کرد پیشنهاد سرپناه را بپذیرند.

منتقدان می گویند این روش موثر نیست و شهرداری و استان در فراهم کردن سرپناه و مسکن آبرومند ناکام مانده است، و اکنون به زور متوسل شده تا مردم را از خیابان ها جمع کند.

Call Now Button