فصل کشتی های کروز 2023 در ونکوور این هفته آغاز شد

خیابان‌های مرکز شهر شبه‌جزیره ونکوور به دلیل سرازیر شدن هزاران گردشگر از «شهرهای شناور» مستقر در ترمینال کشتی‌های کروز Canada Place بسیار شلوغ‌تر می‌شوند و به کسب‌وکارها رونق زیادی می‌دهند.

فصل کشتی های کروز 2023 به طور رسمی از صبح چهارشنبه آغاز شد، زمانی که Sapphire Princess به عنوان اولین کشتی کروز در سال 2023 وارد Canada Place شد.

دو کشتی کروز دیگر در روز پنجشنبه از Canada Place بازدید کردند، Koningsdam در صبح و Norwegian Bliss در عصر.

اما فصل کشتی‌های کروز واقعاً تا اوایل ماه می آغاز نمی‌شود، در این مرحله حداقل یک کشتی کروز در روز تا اوایل اکتبر در کانادا در این مکان انتظار می‌رود. Koningsdam فصل کشتی های کروز 2023 را در 24 اکتبر به پایان می رساند.

در مجموع 331 کشتی کروز امسال برای Canada Place برنامه ریزی شده است که نشان دهنده افزایش 8 درصدی نسبت به سال 2022 است. شش کشتی کروز برای اولین بار امسال از Canada Place بازدید خواهند کرد، از جمله Brilliance of the Seas، Silver Whisper، Hanseatic Nature، Fridtjof Nansen ، Seabourn Venture، و Scenic Eclipse II.

امسال 1.3 میلیون مسافر می توانند از ترمینال کشتی های کروز در اسکله مرکزی عبور کنند که نشان دهنده افزایش بالقوه حدود 10 درصدی نسبت به رکورد 1.1 میلیون مسافر در سال 2019 است.

فعالیت امسال مبتنی بر بهبود نسبتاً قوی است که در سال 2022 تجربه شد، زمانی که 307 بازدید کشتی کروز 810000 مسافر را به همراه آوردند.

Mandy Chan مدیر خدمات کروز در Vancouver Fraser Port Authority در بیانیه‌ای گفت: ونکوور همچنان یکی از برترین مقاصد کشتی‌های مسافرتی جهان و یک بندر خانگی برنده جوایز است.

پس از یک مکث دو ساله و یک شروع مجدد باورنکردنی در سال 2022، ما اکنون خود را برای فصل بزرگ دیگری در بخش کشتیرانی ونکوور و همچنین صنایع مهمان‌نوازی و گردشگری محلی که آن را پشتیبانی می‌کند آماده می‌کنیم.

درست به موقع برای فصل 2023، ایستگاه های امداد حیوانات خانگی به Canada Place اضافه شده است و آن را به اولین ترمینال کشتی های کروز داخلی در کانادا تبدیل می کند که چنین امکاناتی را ارائه می دهد.

همچنین، بر اساس آمار سال 2022 که تقریباً 70 درصد از بازدیدهای کشتی‌های تفریحی با انرژی ساحلی فعال بود، انتظار می‌رود امسال کشتی‌های تفریحی بیشتری از برق آبی پاک استفاده کنند. این نسبت از 50 درصد در سال 2019 افزایش یافته است.

تاسیسات برق ساحلی به کشتی‌های کروز اجازه می‌دهد به شبکه BC Hydro متصل شوند و موتورهای کمکی دیزلی خود را خاموش کنند و به طور موثر انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهند.

Canada Place یکی از اولین پایانه‌های کشتی‌های کروز در جهان بود که برق ساحلی را در سال 2009 در دسترس قرار داد. این تجهیزات همچنین به زودی در پایانه کشتی‌های کروز Ogden Point در ویکتوریا نصب خواهد شد.

به گفته اداره بندر، هر بازدید از کشتی کروز با هزینه های مسافر در هتل ها، خرده فروشی ها، رستوران ها، جاذبه ها، سرگرمی ها، و حمل و نقل و از طرف شرکت های کشتی های کروز به طور متوسط 3 میلیون دلار به اقتصاد محلی کمک می کند.

Call Now Button