یک حمله با چاقوی دیگر در حمل و نقل عمومی Surrey

مرد جوان دیگری در اوایل روز شنبه در SkyTrain در Surrey مورد اصابت چاقو قرار گرفت که این سومین حمله چاقو در حمل و نقل عمومی شهر در این ماه است.

اندکی پس از ساعت 1 بامداد، پلیس ترانزیت مترو ونکوور و Surrey RCMP  به گزارش‌هایی مبنی بر حمله با چاقو در قطاری در Surrey Central SkyTrain Station پاسخ دادند.

مردی 20 ساله با ضربه چاقو به شکمش به بیمارستان منتقل شد. او از آن زمان در وضعیت پایدار قرار دارد. مظنون هنوز پیدا نشده است.

انگیزه هنوز مشخص نیست، اما پلیس ترانزیت می‌گوید به نظر نمی‌رسد با هیچ یک از چاقوکشی‌های دیگر در حمل و نقل عمومی در این ماه مرتبط باشد.

Ethan Bespflug ، 17 ساله روز سه شنبه در اتوبوسی در Coast Mountain در Surrey ، نه چندان دور از ایستگاه King George SkyTrain به‌طور مرگبار زخمی و جان خود را از دست داد.

Mounties گفت، به نظر می رسد چاقو زدن یک حادثه هدفمند و منفرد بوده است، بدون اینکه ارتباطی با درگیری باندی در Lower Mainland داشته باشد.

در 1 آوریل، مرد دیگری در اتوبوسی در Surrey مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

پلیس ترانزیت گفت، مظنون این چاقوکشی برای ارزیابی روانپزشکی به بیمارستان منتقل شده است.

Brenda Locke شهردار Surrey روز شنبه بیانیه‌ای درباره خشونت‌های حمل‌ونقلی صادر کرد و گفت، هیچ کس نباید در هنگام استفاده از سیستم حمل‌ونقل از امنیت خود بترسد.

وی افزود: در دو هفته گذشته شاهد سه حادثه تکان دهنده بودیم که باعث آسیب جدی بدنی شد و در یک مورد به زندگی یک نوجوان 17 ساله پایان داد. از طرف شورای شهر Surrey، عمیق ترین تسلیت هایم را به خانواده و دوستان Ethan Bespflug می گویم. به عنوان یک مادر، نمی توانم دردی را که خانواده اتان متحمل می شوند، تصور کنم.

Call Now Button