یک TikToker فاش کرد چگونه در ونکوور بدون پرداخت اجاره زندگی می‌کند و مردم فکر می‌کنند این مبتکرانه است

این روزها هزینه‌ی زندگی بسیار زیاد است، به‌ویژه در شهرهای گران قیمتی مانند ونکوور برای اجاره، بنابراین توصیه‌های صرفه‌جویی در هزینه معمولاً مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

اما یکی از TikToker ها در ونکوور پا را فراتر گذاشت و وضعیت زندگی “بدون پرداخت اجاره” خود را نشان داد و مردم به طور جدی تحت تأثیر قرار گرفتند.

Raychel Reimer ویدیویی از زندگی در یک آمبولانس تبدیل شده که به مدت دو سال و نیم با همسرش در آن زندگی کرده است به اشتراک گذاشت و صادقانه بگویم از برخی از آپارتمان های بسیار کوچکی که می توانید در شهر پیدا کنید کوچکتر نیست.

Reimer در تور ون خود فضای 80 فوت مربعی را نشان می دهد. یک تخت، یک کمد داخل یک نیمکت، یک سیستم آب دستی، یک یخچال کوچک، یک اجاق گاز و حتی یک توالت وجود دارد.

با در نظر گرفتن متوسط ​​اجاره بهای یک آپارتمان یک اتاق خوابه در شهر که حدود 2257 دلار در ماه است، این مبلغ زیادی است که مجبور نیستید هر ماه آن را بپردازید.

این ویدئو به میزان خیره کننده 1.2 میلیون بار تماشا شده است و بسیاری از مردم جذابیت – و مزایای مالی – زندگی در ون را می بینند.

یک نفر اظهار داشت: احتمالاً بزرگتر از برخی آپارتمان های ونکوور است.

شخص دیگری افزود: این بسیار هوشمندانه و مبتکرانه است. شما می توانید پول زیادی پس انداز کنید.

شخص دیگری اعتراف کرد: از سوئیت زیرزمینی من زیباتر است.

Reimer می گوید، عاشق آزادی و سفرهایی است که زندگی ون توانسته به او بدهد، زیرا در 15 ایالت، دو استان و سه کشور زندگی کرده است.

علیرغم اینکه نپرداختن اجاره در یک ون چقدر جذاب است، اما بدون معایب هم نیست.

او توضیح داد: اوضاع ممکن است خیلی سریع به هم ریخته شوند. گاهی اوقات کارهای خانه کمی بیشتر طول می کشد زیرا باید مخزن آب خود را پر کنید، یخچال کوچکتری دارید و باید هفته ای یک بار فاضلاب خود را تخلیه کنید.

Reimer گفت، اگر ایده زندگی بدون پرداخت کرایه باعث می‌شود بخواهید وسایل خود را جمع و در یک ون در ونکوور زندگی کنید، برای درک مکان‌هایی که می‌توانید قانونی پارک کنید، یک منحنی یادگیری وجود دارد.

او گفت: ونکوور نیز به ویژه برای زندگی در ون دشوار است زیرا این شهر از ون های بزرگ متنفر است و آیین نامه های زیادی وجود دارد که باید آنها را یاد بگیریم. طفره رفتن از بلیط های پارکینگ بخشی از آن است، اما باز هم، من آن را با دنیا عوض نمی کنم.

Call Now Button