6 جاذبه گردشگری محبوب در ونکوور

زمانی که در سال 2021 به ونکوور نقل مکان کردم، قبلاً حتی به این شهر سفر نکرده بودم. این تصمیمی بود که کاملاً از روی هوی و هوس گرفته شد و (برای من خوش شانس) نتیجه داد. من هنوز از جامعه، غذا و مناظر اینجا به طور منظم شگفت زده می شوم.

برای مدت طولانی، آخر هفته های من به کاوش در تمام جاذبه های توریستی پنهان ونکوور می گذرد. سرانجام، پس از دو سال، احساس می‌کنم بالاخره می‌توانم خودم را یک محلی بنامم، به این معنی که اکنون این اختیار را دارم که جملاتی مانند “تو باید به آنجا بروی” و “آن مکان جالب نیست” بگویم.

از بدترین تا بهترین، در اینجا رتبه‌بندی رسمی من از برترین جاذبه‌های گردشگری ونکوور آمده است.

Gastown Steam Clock

برای یک جاذبه قدیمی، ساختمان‌های آجری، ویترین فروشگاه‌های شایان ستایش و غذاخوری‌های ارزشمند، از Gastown دیدن کنید، اما انتظارات خود را مدیریت کنید: یک ساعت بخار.

این نقطه عطف تاریخی تقریباً تضمین شده است که شما را مجبور می کند به طور کارتونی بگویید: “فقط همین است؟” حداقل واکنش من این بود.

در ذهن من، قرار بود این ساعت حماسی و چند صد ساله باشد که مانند دود از سوراخ های بینی اژدها، از آن بخار بلند می شود. در واقع، این یک ساعت بسیار کوچک است که توسط انبوهی از گردشگران ناامید احاطه شده است، و نمایش بخار تنها چند لحظه طول می کشد.

Richmond Night Market

بازار شبانه ریچموند یک جشنواره سالانه کامیون مواد غذایی در مترو ونکوور با بیش از 250 فروشنده است. هر سال به مدت چند ماه اجرا می‌شود و غذاهای بی‌نظیر زیادی را ارائه می‌دهد.

هزینه ورودی برای هر نفر 7 دلار است، اما شما می توانید انتظار داشته باشید زمانی که در داخل هستید بین 30 تا 50 دلار خرج کنید. غذا به همان اندازه وسوسه انگیز است که گران است.

اگر جمعیت زیاد و صف های طولانی برایتان مهم نیست، جالب است! من یک بار رفتم و همین برایم کافی بود.

Capilano Suspension Bridge

پارک Capilano Suspension Bridge یک مکان غیرقابل انکار باشکوه، یک جاذبه پرهیاهو با هزینه ورودی زیاد، حدود 60 دلار برای هر نفر قبل از مالیات است.

اگر برای مدت کوتاهی در شهر هستید اما نمی‌خواهید برای یک تجربه دو ساعته پول بدهید، پیشنهاد می‌کنم به جای آن به Lyn Canyon بروید. در آنجا یک پل معلق زیبا خواهید دید که دسترسی به آن رایگان است.

AquaBus

AquaBus کاملاً زیبا است.

سواری در امتداد False Creek در یک کشتی عجیب و غریب و تماشای مناظر ساحلی، بسیار رویایی است.

Granville Island

من در نزدیکی Granville Island زندگی می کنم، جایی که یک بازار عمومی شلوغ، رستوران های غذاهای دریایی، تئاترها و فروشگاه های صنایع دستی دارد. اگرچه دیگر هرگز مرا در یک صف 20 دقیقه ای برای Lee’s Donuts نخواهید دید، Granville Island یکی از مکان های مورد علاقه من در شهر است.

اینجا مملو از مشاغل مستقل است و همیشه بوی نان تازه می دهد. اساسا، Granville Island نزدیکترین چیز به Animal Crossing واقعی است.

Sea-to-Sky Highway

من گشت و گذار در بزرگراه Sea-to-Sky را به تعویق انداختم تا اینکه پدرم برای بازدید در شهر بود. او یک ماشین کرایه کرد و ما در امتداد ساحل رانندگی کردیم و مناظر شگفت انگیزی را دیدیم و چندین توقف در طول مسیر برای دونات، ناهار، پیاده روی و غیره داشتیم.

تمام سفر را به یاد می آورم که فکر می کردم باورم نمی شود اینجا زندگی می کنم.

Call Now Button