سه پارک محبوب بریتیش کلمبیا امسال به بلیط روزانه نیاز دارند

اگر قصد دارید امسال به یکی از دیدنی ترین پارک های BC بروید، به یک بلیط روزانه نیاز دارید.

به گفته این استان، برنامه رایگان روز استفاده از پارک‌های BC در این فصل بازگشته است تا به حفظ تعادل بین تعداد روزافزون بازدیدکنندگان و حفظ ارزش‌های طبیعی و فرهنگی که پارک‌ها را خاص می‌کند، کمک کند.

این استان گفت، سیستم بلیط روزانه باعث کنترل تعداد بازدیدکنندگان می شود و در عین حال تجربه لذت بخش تری را برای کاربران با کاهش مسیرهای متراکم، جاده ها و پارکینگ ها ایجاد می کند. سال گذشته، از جون تا اکتبر، بیش از 203000 بلیط رایگان رزرو شد.

برای سال 2023، از روز شنبه 6 می افرادی که می‌خواهند از پارک استانی Joffre Lakes در نزدیکی Pemberton بازدید کنند، باید برای بازدید از آن، یک بلیط روزانه رایگان رزرو کنند.

از 14 جون مردم باید برای بازدید از پارک استانی Golden Ears در Maple Ridge و پارکینگ‌های ویژه مسیر در پارک استانی Garibaldi در Whistler، یعنی Diamond Head، Rubble Creek و Cheakamus مجوز رزرو کنند.

بلیط خود را زودتر رزرو کنید تا آنها تمام نشوند و برنامه های آخر هفته شما را خراب نکنند. طبق گفته BC Parks، دو روز قبل از بازدید برنامه ریزی شده شما، بلیط ها در ساعت 7 صبح به صورت آنلاین در دسترس هستند.

کارکنان پارک بلیط ها را بررسی می کنند. از آنجایی که آنتن دهی تلفن همراه در پارک ها محدود است، حتماً قبل از رفتن به پارک، یک کپی از کارت خود را در تلفن خود دانلود کنید یا آن را چاپ کنید.

هر دو Both Golden Ears و Garibaldi دارای مجوز خودرو هستند و دریاچه های Joffre دارای بلیط های انفرادی برای مسیرهای پیاده روی هستند. در Golden Ears، بعد از ساعت 4 بعدازظهر نیازی به بلیط ندارید.

به خاطر داشته باشید، اگر در نهایت به پارک نرفتید، بلیط خود را لغو کنید تا دیگران بتوانند از پارک لذت ببرند.

Call Now Button