حمله مسافر به راننده اوبر در بریتیش کلمبیا

“امان سود” در طول پاندمی کووید-19 کسب و کار خود در رشته یوگا را از دست داد، تصمیم گرفت در اوبر کار کند، اما حالا به دلیل حمله یک مسافر عصبانی، مجروح و دیگر قادر به کار کردن نیست.

“امان سود” یک مسافر عصبانی را در Abbotsford سوار کرد، وی به این دلیل عصبانی بود که اپلیکیشن اوبر مسیری متفاوت از مسیری دلخواه او را پیشنهاد می دهد.

“امان سود” گفت، او با حالت توهین آمیزی گفت نمی خواهم با یک راننده اوبر حرف بزنم. من هم ماشین را نگه داشته و از او خواستم پیاده شود. به او گفتم شما بی احترامی می کنید و من نمی خواهم با شما ادامه بدهم.

ناگهان مرد با داد و فریاد به سمت امان سود هجوم برد و با مشت به سر او زد. سود وحشت زده کمربندش را باز کرد و از ماشین بیرون پرید، اما مسافر عصبانی همچنان به حملات خود ادامه داد. سود از ناحیه گردن و دست آسیب دیده و از آن پس  نتوانسته حتی یک روز هم کار کند.

سود گفت، بعد از 10 یا 20 دقیقه رانندگی دستم بی حس میشود و احساس برق گرفتگی می کنم. من نمی دانم چقدر طول می کشد تا خوب بشوم، من باید هزینه های زندگی را پرداخت کنم و نمی دانم چه پیش خواهد آمد.

سوزان اسکیدمور، رئیس فدراسیون کار بریتیش کلمبیا می گوید، کارگرانی مانند سود که از طریق اپلیکیشن ها کار می کنند باید بتوانند مانند بسیاری از افراد دیگر در این استان در زمان مجروح شدن و از کار افتادگی، کمک هزینه دریافت کنند. اما آنها در حال حاضر تحت پوشش کارگران حقوق بگیر قرار ندارند.

این حمله خشونت ‌آمیز توسط دش‌کم ضبط شده و اوبر در بیانیه ‌ای گفت: رفتار مسافر در این ویدیو آزاردهنده و غیرقابل قبول است. ما اکانت مسافر را مسدود کرده‌ ایم، با راننده در تماس بوده ‌ایم و برای انجام تحقیقات با پلیس همکاری می کنیم.

اداره پلیس ابتسفورد اعلام کرد، در حال بررسی فیلم این حادثه است.

Call Now Button