5 کلیشه درباره ونکوور که فکر می کنم کاملاً درست است

تهیه لیستی از نارضایتی های که مردم از ونکوور دارند کار سختی نیست. اگر به فکر نقل مکان به ونکوور هستید، ممکن است بخواهید آنها را بدانید. هر شهر مزایا و معایبی دارد و این شهر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

باران غیر قابل تحمل است

کاملاً واضح است که اینجا باران زیادی می بارد. اما مردم محلی سعی می کنند آن را کم اهمیت جلوه دهند.

من شنیده ام که بسیاری از مردم جملاتی مانند “آنقدرها هم بد نیست” یا “بهار زود می آید” می گویند، که واقعاً هرگز اینطور فکر نمی کنند.

در چند ماه تابستان، شهر به‌طور باورنکردنی زیباست، اما به طور کلی آب و هوای ونکوور را می‌توان در سه کلمه خلاصه کرد: خاکستری، تاریک و مرطوب.

خشم جاده واقعی است

ونکوور به داشتن رانندگان بی ادب معروف است، و متأسفانه، من متوجه شده ام که این موضوع بیش از حد درست است.

در حالی که متوجه شدم مردم در East Coast تمایل دارند ماشین های دیگر را به لاین خود راه دهند و دوستانه عبور کنند، من معمولاً در اینجا فقط بوق می‌زنم. ممکن است من راننده بدی باشم؟ بله، قطعا، اما این فقط من نیستم.

حتی زمانی که من در ماشین با رانندگان بسیار بهتری از خودم هستم، مردم به ندرت به ما مهربانی نشان می دهند. ادغام در شهر وحشیانه است و اگر در ترافیک بعدازظهر گیر کنید، حتما چند حرکت بی ادبانه لا دست را خواهید دید.

دوست یابی سخت است

من با دوستانم به اینجا نقل مکان کردم، بنابراین تجربه مشابهی با دیگران نداشتم، اما قطعاً ملاقات با افراد جدید در این شهر آسان نیست.

رایج‌ترین چیزی که می‌شنوم افرادی که به اینجا نقل مکان می‌کنند درباره آن صحبت می‌کنند این است که دوست‌یابی در مقایسه با شهرهای دیگر چقدر سخت است.

گران است

B.C. مخفف Bring Cash است.

عبارتی که ماه‌ها قبل از حرکت می شنیدم و فکر می کردم مردم کمی اغراق می کنند، از آنجایی که سایر شهرهای کانادا نیز گران هستند، قطعاً اینجا ارزان نیست.

اجاره بالا است و تلاش برای یافتن مکانی برای زندگی در سطح بالاتر سخت است.

“وید” همه جا هست

این استان مدت‌هاست که به حمایت از کانابیس معروف است و به محض اینکه به اینجا نقل مکان کردم می‌توانم بگویم. حداقل در مقایسه با استان من New Brunswick، مردم در اینجا در مورد سیگار کشیدن بازتر هستند. دسترسی بیشتری به آن، فروشگاه‌ها و حتی رویدادهای برای آن وجود دارد.

Call Now Button