چرا یک هلیکوپتر این هفته در ارتفاع پایین بر فراز North Shore پرواز می کند؟

اگر این هفته یک هلیکوپتر در ارتفاع پایین بالای سر خود دیدید، آن از واحد شهری North Shore Rescue نبوده است.

این در واقع هلیکوپتر Talon است که کار قراردادی را برای Fortis BC انجام می دهد که از اول ماه می و تا 15 ژوئن ادامه دارد. Talon بررسی‌ هوایی خطوط انتقال گاز را در 23 منطقه در بریتیش کلمبیا از Vancouver Island تا Fort Nelson انجام خواهد داد.

برخی از اولین مناطقی که مورد بررسی قرار گرفتند، نورث و وست ونکوور هستند، زیرا آنها نسبتاً نزدیک به مقر Talon در Richmond قرار دارند. در وست ون، مسیرهای پرواز با هلیکوپتر بر روی جوامع Ambleside، Dundarave و Westmount خواهند بود. و در نورث وان، انتظار داشته باشید که یک هلیکوپتر بر فراز Nortgate، Jones Avenue، Lower Lonsdale، Moodyville، Lynn Creek و Maplewood پرواز کند. انتظار می رود این پروازها تا اوایل هفته آینده به پایان برسند.

به گفته Holly Harrison سخنگوی Fortis BC، طی بررسی‌ها، هلیکوپتر در ارتفاع 90 تا 150 متری از سطح زمین پرواز می‌کند و زمان پرواز بر روی یک منطقه حداقل خواهد بود. Talon برای پروازهای سطح پایین توسط Transport Canada مجاز است.

ارائه‌دهنده خدمات سالانه این بازرسی‌ها را انجام می‌دهد تا مطمئن شود سیستم گاز خود به طور ایمن و قابل اطمینان به کار خود ادامه می‌دهد.

ما می خواهیم مسائل کوچک را قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگتر شناسایی کنیم. و انجام آنها با بازرسی های هوایی، دقیق ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای تشخیص مسائل در سیستم است.

برای انجام کار بررسی، Talon از یک دستگاه LiDAR متصل به زیر هلیکوپتر TwinStar زرد رنگ خود استفاده می کند. Harrison توضیح داد، روش سنجش از راه دور می‌تواند نشت‌هایی به کوچکی پنج واحد در میلیون – معادل حدود پنج ثانیه در 11 و نیم روز – را تشخیص دهد و در تشخیص نشتی‌ها 98 درصد دقیق است.

اما این فناوری برای کار کردن به آب و هوای صاف نیاز دارد، به همین دلیل است که Fortis BC بررسی های امسال را زودتر از سال‌های گذشته برنامه‌ریزی کرده است تا از فصل آتش‌سوزی‌های جنگلی جلوتر باشد. برنامه پرواز ممکن است به دلیل آب و هوا یا آتش سوزی تغییر کند.

Call Now Button