Airbnb برخی از اتاق‌ها را به عنوان گزینه‌ای کم‌هزینه برای اجاره خانه معرفی می‌کند

Airbnb با اشاره به این موضوع که اجاره کل خانه برای بسیاری از مسافران، به‌ویژه مسافران جوان‌تر، بسیار گران است، تلاش مجددی برای اجاره اتاق‌های یک نفره انجام می‌دهد.

این شرکت اجاره کوتاه مدت جدیدی را ارائه کرد که آن را Airbnb Rooms می نامد. مهمانان می توانند اتاقی را در خانه یا آپارتمان میزبان خود با قیمت هایی که Airbnb می گوید به طور میانگین شبی 67 دلار اجاره کنند.

Brian Chesky مدیرعامل این شرکت گفت: مسافران بیشتر از یک سال پیش، به مقرون به صرفه بودن اهمیت می دهند.

Airbnb قبلا نیز اتاق های یک نفره در خانه ها و آپارتمان ها را فهرست کرده است. اما پیشنهاد جدید اطلاعات بیوگرافی بیشتری در مورد میزبان ارائه می دهد و مصرف کنندگان می توانند جزئیات بیشتری از جمله اینکه آیا درب اتاق خواب و حمام آنها خصوصی یا مشترک است، بدانند.

Chesky در مورد پیشنهاد جدید گفت: این به ویژه برای نسل بعدی مسافران محبوب خواهد بود. یک مسافر معمولی Gen Z می خواهد کمتر از 100 دلار در شب بپردازد. (نسل Z به افرادی که بین اواسط دهه 1990 تا 2010 متولد شده اند گفته می شود.)

در طول همه‌گیری، Airbnb کسب و کار را از هتل‌ها گرفت زیرا مسافران مکانی می‌خواستند تا بتوانند از تماس با غریبه‌ها اجتناب کنند. Vrbo رقیب این پلتفرم که متعلق به Expedia است، هنوز تبلیغاتی را منتشر می کند و به خود می بالد که فقط خانه های کامل را اجاره می دهد.

Airbnb سال گذشته 1.9 میلیارد دلار به دست آورد و تحلیلگران انتظار دارند این شرکت در سال جاری سودآورتر باشد.

Call Now Button