سقف مغازه بی ام و در ساختمانی در ایست ونکوور فرو ریخت و صاحب آن از مالک شکایت کرد

فروریختن دراماتیک سقف یک پارکینگ در ایست ونکوور در تابستان گذشته که منجر به کشته شدن یک کارمند و مجروح شدن هفت نفر دیگر شد، موضوع یک شکایت در دادگاه عالی ونکوور است.

Bimmer Haus Enteprises، یک مغازه فروش و تعمیرات محصولات BMW در بزرگراه Lougheed بین خیابان Rupertو Boundary Road، علیه مالک ساختمان، Gizella Pastry، و یک پیمانکار سقف سازی مستقر در ایالات متحده، CentiMark، و راننده یک Bobcat، که به عنوان John Doe شناخته می شود، شکایت کرد.

در اعلامیه شکایت آمده است: John Doe ، به دستور CentiMark Ltd.، و با آگاهی و رضایت مالک، با یک Bobcat بر روی سقف ملک کار می‌کرد تا خاک را از سقف ملک پاک کند.

این ساختمان که در کنار تپه ساخته شده، دارای یک پارکینگ در قسمتی از پشت بام بود.

راننده تقریبا 200 تن خاک را از پشت بام برداشته و در کنار بام انباشته شده بود. وزن خاک روی سقف باعث فروریختن سقف شد.

بر اساس گزارش در آن زمان، بابکت و راننده به شیرینی فروشی پایین، جایی که حدود 90 نفر در آن کار می کردند، فرو رفتند و یک سوراخ 9 در 12 متری بر جای گذاشت.

تیمی متشکل از 50 آتش نشان و کارشناسان دیگر از ونکوور درگیر شدند. تیم جستجو و نجات شهری سنگین آتش نشانی، با کمک سگ های جستجوگر، بیش از 24 ساعت بعد کارمند گیر افتاده زیر آوار را پیدا کردند، اما او مرده بود.

گزارشات او را Ben Sotelo، 40 ساله، که خانواده اش در مکزیک بود، معرفی کرد. گزارش ها حاکی از آن است که 7 نفر دیگر از طریق پنجره طبقه دوم نجات یافتند و دو نفر از جمله راننده بابکت برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

در این شکایت آمده است، فروشگاه بی ام و از آن زمان بسته شده است که به دلیل از دست دادن درآمد شکایت کرده است.

این سازمان گفت، مالک در “وظیفه مراقبت” خود کوتاهی و سهل انگاری کرده است زیرا “مطالعات مهندسی مناسب برای اطمینان از اینکه سقف به اندازه کافی محکم است تا خاک را نگه دارد” انجام نداده است و نتوانسته تعیین کند که خاک کجا انباشته شود تا سقف فرو نریزد.

Call Now Button