شادترین و غمگین‌ترین شهرهای کانادا

Point2Homes، یک پورتال آنلاین تحقیقاتی املاک و مستغلات، با بررسی ۱۰۰ شهر کانادا، میزان شادی و غم در شهرهای مختلف کانادا را بررسی کرده است.

این گزارش نشان داد، شادی در شهرها درست مانند زندگی انسانها مطلق نیست و هیچ یک از بزرگترین شهرهای کانادا از نظر میزان شادی رتبه بالایی ندارند.

بر اساس این گزارش، انتاریو با داشتن هفت شهر از ۱۰ شهر برتر از نظر شادی، شادترین استان کشور است.

شهرهای کالدون، میلتون، هالتون هیلز، کلارینگتون و برلینگتون به ترتیب در رتبه اول تا پنج این رده‌بندی و اکویل و آرورا به ترتیب در رتبه‌های هفتم و دهم این جدول قرار دارند.

درآمد اکثر ساکنان این شهرها بطور متوسط پس از پرداخت مالیات حدود ۱۰۷ هزار دلار است که در مقایسه با درآمد متوسط کشور یعنی ۶۸ هزار و ۴۰۰ دلار بسیار بالاتر است.

همچنین ۸۵ درصد از ساکنان کلارینگتون و هالتون هیلز و ۸۹ درصد از ساکنان کالدون صاحب خانه‌ هستند که این گزارش به آن‌ها لقب بهشت صاحب خانه‌ها را داده است.

اما جالب این است که هشت شهر از ده شهر غمگین کانادا نیز در انتاریو قرار دارند.

شهرهای باری، بلویل، ولاند، سارینا، سن ماری، ویندزور، نورث بی‌ و لندن پایین‌ترین رتبه‌ها را از نظر میزان شادی مردم به خود اختصاص داده‌اند.

در این لیست تورنتو در رتبه ۷۲ قرار دارد که عمدتاً به دلیل گرانی هزینه‌های زندگی بخصوص املاک و مستغلات، کمبود شغل، جمعیت بالا و… است.

Call Now Button