این دو استان کانادا کمترین میزان رضایت از زندگی را دارند

در پایان روز، شاد بودن و راضی بودن از زندگی مهمترین چیز است. وقتی صحبت از رضایت کلی از زندگی به میان می‌آید، به نظر می‌رسد برخی استان‌های کانادا بهتر از سایرین هستند، و حتی ممکن است بخواهید از دو استان کاملاً دوری کنید.

طبق گزارش Statistics Canada، کیفیت زندگی یا رفاه، به ثروت و آسایش افراد و جوامع بر اساس عوامل مادی و غیر مادی که برای زندگی مهم هستند، مانند سلامت و ارتباطات اجتماعی اشاره دارد.

بخش مهمی از اندازه گیری کیفیت زندگی، شناخت چگونگی تجربه افراد در کانادا از رفاه خود است.

مرکز Statistics Canada’s Canada’s Quality of Life با گردآوری داده ها از حدود 85 شاخص کلیدی، رفاه کانادایی ها را نشان می دهد. در نهایت، تمام این اطلاعات به دولت فدرال کمک می کند تا تصمیمات سیاست گذاری و بودجه آینده را اتخاذ کند، اما در این میان، جستجو در اطراف و دیدن اینکه مردم کجا بالاترین رضایت را از زندگی در کانادا دارند، جذاب است.

در اینجا نگاهی به برخی از داده ها داریم:

بریتیش کلمبیا و انتاریو استان های نارضایتی هستند

در BC و انتاریو، 27.7٪ از پاسخ دهندگان اعلام کردند از زندگی “بسیار ناراضی” هستند. در BC افراد طبقه متوسط کمی بیشتر از انتاریو (41%) ، «بسیار راضی» (44.1%) بودند.

در همین حال، کبک کمترین (15.6٪) افراد ناراضی را دارد و پس از آن برخی از استان های Maritime مانند Newfoundland and Labrador با (16.8٪) و PEI با (16.8٪) قرار دارند.

استان های شرقی از نظر رضایت پیشتاز هستند.

به طور کلی در کانادا، 45.8٪ از مردم در همه استان ها گزارش دادند از زندگی “بسیار راضی” هستند، اما برخی از استان ها بهتر از بقیه هستند.

با نگاهی به نقشه، واضح است که توزیع سطوح بالای رضایت بیشتر در بخش شرقی کشور کاهش می یابد. بریتیش کلمبیا، آلبرتا و انتاریو به دلیل داشتن افراد کمتری که بالاترین رده رضایت از زندگی را گزارش می‌کنند، برجسته هستند.

کبک (55.5٪) و Newfoundland and Labrador (55.2٪) در رضایت از زندگی بالاتر هستند.

رضایت از زندگی در کانادا با افزایش سن بهتر می شود

در این گزارش، داده ها بر اساس سن و جنسیت نیز تقسیم شده است. با نگاهی گسترده به داده ها، به نظر می رسد که گروه های سنی بالاتر (از سنین 55 تا 75 سال به بالا) سطوح بالاتری از رضایت از زندگی را گزارش می دهند.

بین سنین 15 تا 34 سالگی، به نظر می رسد رضایت کلی قبل از اینکه بعد از 35 سالگی اندکی روند صعودی داشته باشد، کاهش می یابد.

رضایت خود را از زندگی در کانادا چگونه ارزیابی می کنید؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

Call Now Button