لوگو ویژه ونکوور برای میزبانی جام جهانی 2026 رونمایی شد

لوگو ویژه شهر ونکوور برای میزبانی جام جهانی 2026 رسما رونمایی شد.

شهردار کن سیم در مراسم رونمایی گفت : زیبایی طبیعی، فرهنگ غنی شهر و سابقه طولانی حمایت از ورزش و رویدادهای مهم، میزبانی جام جهانی را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد.

هر یک از 16 شهر میزبان لوگو خاص خود را دارند.

ویکتور مونتاگلیانی، نایب رئیس فیفا و رئیس کونکاکاف گفت: جام جهانی 2026 این ورزش را در منطقه کونکاکاف و فراتر از آن به شرایط تازه ای خواهد رساند. با 104 مسابقه که در 16 شهر در کانادا، مکزیک و آمریکا برگزار می شود، فرصت فوق العاده ای برای جذب مردم و افزودن طرفداران جدید به این بازی زیبا ایجاد می کند.

نخست وزیر دیوید ایبی نیز گفت : جام جهانی میلیاردها نفر را در سراسر جهان متحد می کند. در سال 2026، ما این فرصت را خواهیم داشت که این شهر شگفت انگیز را بار دیگر به دنیا معرفی کنیم. ونکوور و بریتیش کلمبیا آماده شرکت در محبوب ترین تورنمنت ورزشی جهان هستند. ما مشتاقیم یک بار دیگر به جهان خوشامد بگوییم.

میزبانی جام جهانی 2026 سود قابل توجهی برای اقتصاد محلی خواهد داشت. برآوردهای اولیه توسط Destination BC و BC Stats نشان می دهد این مسابقات می تواند بیش از 1 میلیارد دلار برای بخش گردشگری بریتیش کلمبیا سودآوری داشته و 900,000 بازدید کننده جدید را وارد استان کند.

Call Now Button