6 کار رایگان که می توانید تابستان امسال در ونکوور انجام دهید

خورشید پس از یک زمستان طولانی و تاریک در ونکوور طلوع کرد.

ممکن است در زمانی که باران نمی بارد دچار مشکل شوید که واقعاً در شهر چه کارهایی را می توانید انجام دهید، اما فعالیت‌های زیادی وجود دارد که شما را وادار می‌کند تا مقداری ویتامین D را جذب کنید، بدون اینکه هزینه‌ کنید.

در فضای باز فیلم ببینید

رفتن به سینما می تواند گران باشد، اما می توانید از یک شب گرم تابستانی و یک فیلم کلاسیک روی صفحه نمایش بزرگ به صورت رایگان لذت ببرید!

اغلب شب‌های فیلم در فضای باز در ونکوور، از جولای تا آگوست، برگزار می‌شود، و شب مناسبی را با فعالیت‌های ارزان و سرگرم‌کننده برای دوستان ایجاد می‌کنند.

پنج‌شنبه‌ها می‌توانید Summer Movie Nights را تماشا کنید، و Outdoor Movies BC همچنین رویدادهای فیلم در فضای باز را در ونکوور در طول تابستان برگزار می‌کند.

در پارک مقداری نوشیدنی بنوشید (قانونی است!)

یکی از بهترین چیزها در مورد پارک های ونکوور این است که می توانید نوشیدنی خود را برای پیک نیک با خود بیاورید.

در یک بعد از ظهر گرم از نوشیدنی‌های گران‌قیمت پاسیو صرفنظر کنید و با دوستانتان در یکی از پارک‌هایی که بردن الکل مجاز است، نوشیدنی بنوشید.

به گزارش وب سایت شهرداری، شما می توانید از اول جون تا 4 سپتامبر در 31 پارک مختلف از مشروبات الکلی لذت ببرید.

لباس های را در ساحل Wreck در بیاورید

در ساحل Wreck، که در واقع بزرگترین ساحل برهنه در کانادا است، برهنه شوید. ساحل زیبا است، و تنها یکی از دو ساحل برهنه در کشور است، بنابراین این یک تجربه بسیار منحصر به فرد است.

به Sewall بروید

Sewall ممکن است مملو از گردشگران باشد، اما به دلیلی محبوب است. پیاده روی/دویدن/دوچرخه سواری در امتداد دیوار دریا راهی عالی برای بیرون رفتن و دیدن مناظر خیره کننده است.

اگر مقداری پول نقد اضافی دارید، یک اسکوتر اجاره کنید.

Deep Cove را کاوش کنید

Deep Cove یک اجتماع زیبا در کنار اقیانوس است که مکانی عالی برای کاوش در یک روز آفتابی است. می توانید در آنجا پیاده روی، شنا یا کایاک سواری کنید و در یکی از رستوران ها کمی غذا بخورید.

اگر می‌خواهید یک خوراکی خوشمزه بخورید، به Honey Donuts & Goodies بروید.

به White Rock بروید

این مکان بهترین نقطه برای سفر یک روزه از ونکوور است. کمتر از یک ساعت با شهر فاصله دارد و می توانید در ساحل شنی آنجا قدم بزنید و احساس کنید از دنیا دور هستید.

در رستورانی نزدیک مقداری Fish’n Chips بگیرید و غروب خورشید را در اقیانوس تماشا کنید.

Call Now Button