آیا به روشن کردن آتش در ساحل فکر می کنید؟ باید بدانید این کار در مترو ونکوور ممنوع است

روشن کردن آتش در ساحل ممکن است راهی عالی برای شروع تابستان در این آخر هفته به نظر برسد، اما مقامات آتش نشانی از شما می خواهند در برابر این وسوسه مقاومت کنید.

آتش روشن کردن در کمپ و در ساحل، در تمام طول سال در مترو ونکوور ممنوع است، هم به دلیل نگرانی در مورد خطر آتش سوزی و هم کیفیت هوا.

Jeremy Duncan دستیار رئیس سازمان آتش نشانی و نجات وست ونکوور گفت، گروه های آتش نشانی در وست ونکوور چهار آتش سوزی ساحلی را در دو روز گذشته خاموش کردند. او گفت، اغلب مردم به سمت ساحل قدم می زنند و یک آتشدان را می بینند و فکر می کنند این مکان مناسبی برای روشن کردن آتش است. اما این کار در ونکوور بزرگ ممنوع است.

نگرانی‌ها شامل آتش‌سوزی‌هایی است که به طور کامل خاموش نشده‌اند، و دود که کیفیت هوا را در زمانی از سال که اغلب اوقات چالش برانگیز است، پایین می آورد.

ممنوعیت سالانه مترو ونکوور برای استفاده از اجاق‌های هیزمی و شومینه‌های داخلی نیز از این هفته اجرایی شد و تا 15 سپتامبر ادامه دارد.

در خارج از Lower Mainland، آتش روشن کردن در بسیاری از مناطق استان هنوز مجاز است، اگرچه هرکسی که به خارج از شهر می رود همچنان باید مقررات دولت محلی و BC Parks را برای هرگونه محدودیت اضافی بررسی کند.

آتش نمی تواند بزرگتر از نیم متر در نیم متر باشد. و آتش ها هرگز نباید بدون مراقبت رها شوند و باید قبل از ترک منطقه کاملاً خاموش شوند.

در مترو ونکوور، میزان خطر آتش سوزی در پارک های منطقه ای North Shore از جمله رودخانه Capilano و Grouse Mountain انتظار می رود در آخر هفته متوسط ​​باشد.

آب و هوای گرم همچنین به معنای افزایش خطر سیل در پارک های منطقه ای نزدیک آب به دلیل جزر و مد است. کارکنان پارک های منطقه ای در حال نظارت بر سطح آب و نصب علائم ایمنی در صورت لزوم هستند.

همچنین به مردم یادآوری می شود که بیشتر مسیرهای پیاده روی بک کانتری – به ویژه مسیرهایی که در ارتفاعات بالاتر از جمله Grouse Grind قرار دارند – بسته باقی می مانند.

به گفته مترو ونکوور، این مسیرها در هفته های آینده بازگشایی خواهند شد.

Call Now Button