سفر 96 ساعته از ونکوور به تورنتو با قطار

آیا می دانستید که می توانید با قطار VIA Rail در سراسر کانادا سفر کنید؟ مسافرانی که علاقه مند به کاوش در کشور با قطار هستند، می توانند به ونکوور رفته و در حالی که از دریاچه های شمالی انتاریو، Prairies و کوه های راکی ​​عبور می کنند، و به تورنتو بروند. اما مطمئناً این یک سفر کوتاه یا ارزان نیست.

در وب سایت VIA Rail آمده است: این سفر ریلی یکی از طولانی ترین سفرهای ریلی در جهان است که تکمیل آن چهار روز طول می کشد. اما اگر کنجکاو بودید که این تجربه چه چیزی را به دنبال دارد، پس خوش شانس هستید زیرا یک سازنده محتوا کل سفر را مستند کرده و آن را به صورت آنلاین پست کرده است.

Sebastian Breuningerیک تیک تاکر و یوتوبر ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد سفر 96 ساعته در VIA Rail Canadian چگونه بود و مناظر فوق‌العاده‌ای هستند.

این TikToker می‌گوید: در قطار می‌توانید غذاهای خوب را تجربه کنید، غروب‌های زیبا را ببینید، توقف‌های منظمی در Jasper داشته باشید و کوه‌های راکی ​​را ببینید. من و دوستم مایک به مدت 96 ساعت در پنج استان سوار این قطار بودیم. ما به شما نحوه سفر با این قطار را نشان خواهیم داد.

سپس این TikToker یک ویدیوی 13 دقیقه‌ای از این تجربه را در یوتیوب منتشر کرد تا نشان دهد ماجراجویی 5000 دلاری او و دوستش Micheal Downie چگونه بوده که فوق‌العاده جادویی و صلح‌آمیز به نظر می‌رسید.

ویدیوی یوتوب با سوار شدن این زوج و بررسی اتاق خود با حمام خصوصی شروع می شود. این مرد به مسافران توصیه کرد sleeper berth را دریافت کنند زیرا ارزان ترین گزینه است که شامل تخت و غذا و دسترسی به ماشین های گنبدی است.

جلوی قطار به مسافران «منظره‌ای مرتفع از مناظر اطراف» می‌دهد، جایی که Breuninger و Downie برنامه‌ریزی کرده‌اند تا ۸۰ درصد از روز را زمانی که نور خاموش است در آنجا بگذرانند.

این مسافر آلمانی سپس اشاره می کند که قطار بیشتر اوقات کند حرکت می کند.

از دیگر چیزهای فوق‌العاده‌ای که می‌توان در حین سفر از آن لذت برد، می‌توان به بار، رستوران غذاخوری خوب، سالن استراحت و ایستگاه قهوه اشاره کرد.

اولین ایستگاهی که مسافران می توانند از قطار پیاده شوند و به کاوش بپردازند Jasper است. سپس، آنها راه خود را از طریق کوه های راکی ​​طی می کنند و توقف بعدی در Edmonton است.

Breuninger می گوید: ما در حال گذراندن خوش منظره ترین مسیر سفر هستیم. کوه های راکی ​​در دو طرف پنجره ما وجود دارند. بارها آنها را قبلاً دیده ام اما هرگز از قطاری در حال حرکت نبوده‌ است، که آن را برای من خاص کرده است.

سپس قطار به Saskatchewan می‌رسد و Breuninger می‌گوید، بسیاری از مردم به او گفته‌اند که وقتی قطار به Prairies می‌رسد، بسیار خسته‌کننده می‌شود، اما این ولاگر مخالف است.

Breuninger در این ویدئو می گوید، هرچه بیشتر در Prairies وقت سپری کنم، بیشتر از تماشای آن از قطار قدردانی می‌کنم. مناظر بی‌پایان مزارع آن را به یک تجربه عالی تبدیل می‌کند و از نظر من، اصلاً خسته کننده نیست.

مسافران سپس به Manitoba می روند، جایی که مدت کوتاهی را در Winnipeg می گذرانند. پس از آن، آنها وارد انتاریو می شوند و یک روز و نیم را در عبور از استان قبل از خروج در تورنتو سپری می کنند.

در اواخر سفر با قطار، Breuninger خاطرات سفر را یادآوری می‌کند و می‌گوید: 96 ساعت در قطار زمان زیادی به نظر می‌رسد، اما واقعاً اینطور نیست. این مسافر همچنین چمنزارها را دوست داشت و آنها را یکی از قسمتهای مورد علاقه خود در سفر نامید.

Breuninger گفت، دوباره به این سفر خواهد رفت. با این حال، او به مسافران دیگر هشدار می دهد که قطار بدون وای فای بوده و پوشش اینترنت همراه ضعیف است، بنابراین یک کتاب خوب یا یک دوست خوب به همراه داشته باشید.

اگر امیدوار بودید که کانادا را از دریچه ای متفاوت کاوش کنید، مطمئن شوید که بلیط های خود را در وب سایت VIA Rails رزرو می کنید.

Call Now Button