بسیاری از سفرهای Uber در ونکوور با تسلا است

در ونکوور به نظر می رسد تسلاها همه جا هستند، و فقط توسط افراد سطح بالای جامعه یا نخبگان تجاری هدایت نمی شوند.

در دو ماه گذشته، اکثر سفرهای که با اوبر انجام داده‌ام با خودروهای برقی بوده است و از هر 10 مورد 9 مورد آن با تسلا بوده است.

Laura Miller سخنگوی اوبر می گوید، جای تعجب نیست که شما خودروهای الکتریکی زیادی را روی پلت فرم اوبر در ونکوور دیده‌اید. در واقع، ونکوور اولین شهر در آمریکای شمالی با بالاترین کیلومتر طی شده با خودروهای الکتریکی در اوبر است.

سال گذشته، ونکوور تنها شهر کانادایی بود که Uber برنامه جدید Comfort Electric خود را اجرا کرد، که به راکبان اجازه می‌دهد Tesla، Polestar یا Ford Mustang Mach-E را به عنوان سواری ترجیحی خود انتخاب کنند. این با هزینه اضافی همراه است، اما این شرکت می گوید مشتریان همچنان آن را دوست دارند.

چرا ونکوور و نه بقیه کشور؟ این شرکت می گوید ونکوور از وجود رهبران نگران برای آب و هوا در سطوح شهری و استانی سود می برد.

و در حالی که من تصمیم نمی‌گیرم پول اضافی را برای سوار شدن در کلاس Comfort Electric بپردازم هنوز هم در نهایت با یک خودروی الکتریکی می‌روم، که ممکن است ارتباط زیادی با فشارهای ذکر شده از سوی دولت‌ها برای دور شدن از سوخت های فسیلی داشته باشد.

در صورت خرید اتومبیل الکتریکی، تخفیف هایی از اتاوا و بریتیش کلمبیا وجود دارد، و در حالی که آنها می توانند پول نقد زیادی را در جیب شما بگذارند، به همه تعلق نمی گیرد.

طبق وب سایت، این تخفیف ها (که قبلاً حدود 9000 دلار بود) دیگر برای همه خودروهای تسلا و همچنین برای افرادی که بیش از 100000 دلار در سال درآمد دارند، اعمال نمی شود.

اما هنوز برخی مزایای مالی بزرگ خارج از ابتکارات دولتی وجود دارد.

یکی از آنها 10000 دلار است، که راننده می تواند پس از دو سال در صورت انتقال به هر خودروی برقی، به لطف مشوق های Uber’s Zero Emissions، که در اوایل امسال آغاز شد، دریافت کند.

بعلاوه، رانندگان واجد شرایط می‌توانند در هر سفری که حداکثر تا سقف 4000 دلار در سال ارائه می‌شود، 1 دلار اضافی دریافت کنند و برای 1000 سفر اول در یک دوره برنامه سه ماهه Uber Pro ، 250 دلار دریافت کنند.

همچنین اوبر اخیراً با شرکت اجاره خودرو Hertz همکاری کرده است که به رانندگان اجازه می دهد تا برای اجاره تسلا به صورت هفتگی با قیمت حدود 500 دلار در سه شهر بزرگ کشور از جمله ونکوور ثبت نام کنند. این شرکت می‌گوید این کار در هزینه‌های کلی صرفه‌جویی می‌کند.

این شرکت می‌گوید، شاهد افزایش قابل توجهی در رانندگان اتومبیل های بنزین سوز سابق بوده است که از طریق این برنامه پشت فرمان خودروهای الکتریکی رانندگی می‌کنند، و بیش از 80 درصد از آنها قبلاً هرگز با خودروی برقی رانندگی نکرده بودند.

اوبر همچنین برنامه‌هایی را به رانندگان ارائه می‌کند که به آنها کمک می‌کند ایستگاه‌های شارژ را از طریق بسته‌های تخفیف‌خورده Wallbox در خانه‌های خود راه‌اندازی کنند.

Call Now Button